Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@08:51:03 GMT

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در ساری

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۷۶۹۷

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در ساری

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 37 سارق سابقه دار و کشف 8 میلیارد ریالی اموال مسروقه در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا مازندران، ناصر علی صفر پور  با اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:در اجرای این طرح ماموران با هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان،3 دوچرخه،2 موتور سیکلت،4 اره برقی،200 متر کابل برق، 4 دستگاه دریل برقی، و مقادیر قابل توجه اموال سرقتی منزل کشف کردند.

صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت‌ آمیز این طرح، خاطرنشان کرد: در این طرح 37 متهم به سرقت، سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این طرح 101 موتور سیکلت و 41 خودروی متخلف توقیف شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و آسایش و آرامش برای مردم است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال برق جرم سرقت شناسایی و دستگیر مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی

سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا  ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم