Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری گلستان گفت: تاکنون ۹ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی تسهیلات نوسازی و بازسازی در مناطق سیل‎‌زده دریافت کردند. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق‌قلا، سیدخالق سجادی صبح امروز در جلسه کارگروه بازسازی و نوسازی این شهرستان اظهارداشت: برگزاری جلسه‌های کارگروه نظارت و ارزیابی در شهرستان‌های سیل‌زده برای بررسی مشکلات و رفع آن‌ها بوده و تا کنون هم سبب تسریع در روند کارها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: سه هفته قبل آمار عقد قراردادهای بانکی کمتر از دو هزار واحدمسکونی بود که پس برگزاری این جلسه‌ها از مجموع بیش از 17 هزار واحد مسکونی خسارت‌دیده 16 هزار و 200 پرونده تحویل بانک‌ها شد.

پرداخت کمک‌های بلاعوض به 2200 خانوار سیل‌زده آق‌قلا؛ ساخت 2800 واحدمسکونیهدیه فرمانده کل سپاه به سیل‌زدگان گلستانی؛ تعمیر 500 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زدهتعمیر 10500 واحدمسکونی سیل‌زده در گلستان تا پایان تیر به اتمام می‌رسد

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری بیان داشت: تاکنون هم تسهیلات نوسازی و بازسازی به 9 هزار و 200 پرونده در استان پرداخت شده است.

وی گفت: اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مردم تشکیل پرونده‌ها وعقد قراردادها تا 15 مرداد به اتمام می‌رسد.

سجادی ابراز امیدواری کرد: تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده تا پایان مردادماه و احداث منازل سیل‌زدگان نیز تا آخر امسال به پایان خواهدرسید.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال