Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ محمدعلی محمدی معاون هماهنگ کننده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد چند باند بزرگ قاچاق موادمخدر مبنی بر انتقال محموله به داخل کشور مطلع شدند که با برنامه‌ریزی عملیاتی و دقیق به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان پس از شناسایی مسیر‌های عبور و مخفیگاه قاچاقچیان، در قالب تیم‌های پوششی و عملیاتی به اجرای کمین پرداخته و موفق شدند، ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۳ قاچاقچی، ۴۶۴ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۴۱۵ کیلوگرم تریاک و ۴۹ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش به همراه مقادیری سلاح و مهمات را از قاچاقچیان کشف کنند.

معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های امنیتی تصریح کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران استان سیستان و بلوچستان با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و با همیاری مرزنشینان غیور با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز‌ها مقابله می‌کنند. 

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر در مرز‌های جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور