Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@16:46:21 GMT

یک فوتبالیست ایرانی همبازی امید ابراهیمی شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۴۹۱

یک فوتبالیست ایرانی همبازی امید ابراهیمی شد + عکس

به گزارش وانانیوز، 

 علی فریدون چهارمین بازیکن ایرانی حاضر در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ ستارگان قطر است. مهاجم ۲۶ ساله‌ای که از پدر و مادری ایرانی در کویت متولد شد و حالا سال‌ها است که در فوتبال قطر مشغول بازی است. فریدون فوتبال خود را از السالمیه آغاز کرد و برای این تیم، ۹ گل در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس این مهاجم ۱۸۶ سانتیمتری و راست‌پا به لیگ قطر رفت و پیراهن باشگاه‌هایی، چون الشمال، السد و الاهلی را پوشید.

فریدون یک بازیکن ایرانی است مانند پژمان خوبیاری که سال‌ها در ترکیب الخور بازی کرد، یونس‌علی رحمتی که مدت‌ها برای الاهلی، الریان و ام‌صلال به میدان رفت و ۱۷ بازی ملی هم انجام داد و البته مسعود زارعی دروازه‌بان العربی یا حسن‌علی فرجاه که مدت‌ها پیراهن المسیمیر را پوشید. به اینها می‌توان علی جوکار مدافع سابق الشحانیه را نیز اضافه کرد که هم‌تیمی مهرداد پولادی در این باشگاه قطری بود.

علی فریدون که از سال ۲۰۱۱ تحت قرارداد الشمال است، هر فصل و به طور قرضی پیراهن باشگاه‌های دیگر را پوشیده و برای فصل جدید هم قصد دارد برای الاهلی بازی کند. این مهاجم فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ آقای گل لیگ دو قطر شد و ۱۹ گل به ثمر رساند. آماری که تا امروز دست نخورده باقی مانده. فریدون چند روز قبل قرارداد قرضی و یک‌ساله خود را با الاهلی ثبت کرد تا در خط حمله این تیم بازی کند.

فریدون فصل قبل در ۲۱ بازی و ۸۲۹ دقیقه حضور در ترکیب الاهلی، ۳ گل به ثمر رساند. یعنی به ازای هر ۲۷۶ دقیقه یک گل زده که باعث شده تا روبن دلا باره‌را رأی به تمدید قرارداد او بدهد. فریدون البته یک بار هم توسط فیلیکس سانچز به تیم ملی قطر دعوت شده و در سال ۲۰۱۷ حضور در جام خلیج‌فارس را تجربه کرده. او ۲ بازی مقابل عراق و بحرین انجام داد و جالب اینکه در هر ۲ بازی و از دقیقه ۷۸ جانشین معز علی شد.

ادامه حضور علی فریدون در الاهلی، به دلیل اینکه فارسی هم صحبت می‌کند می‌تواند اتفاق خوبی برای امید ابراهیمی باشد. مهاجمی که این فصل باید با مهاجمی مشهور به نام مارکوس برگ رقابت کند. مهاجمی که سال‌ها عضو تیم ملی سوئد بوده و پیراهن باشگاه‌هایی، چون هامبورگ، پی‌اس‌وی آیندهوون، پاناتینایکوس و العین را پوشیده است.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر قطر استقلال علی فریدون الاهلی امید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات