Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@07:56:31 GMT

شاهین کرمانشاه به مصاف سوهان محمدسیما قم می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۵۵۸

شاهین کرمانشاه به مصاف سوهان محمدسیما قم می‌رود

تیم شاهین کرمانشاه در هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور، عصر فردا(25تیر) میزبان تیم سوهان محمدسیما قم خواهد بود.

محسن خبیری سرمربی تیم شاهین در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، درخصوص آمادگی تیمش برای این دیدار گفت: هرچند بازیکنان تیم شاهین پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به واسطه نداشتن مربی از تمرینات عقب افتاده و تمرینات خوب و باکیفتی نداشتند، اما در دو هفته گذشته با برنامه ریزی تمرینات مطلوبی را پشت سرگذشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: در تمرینات بیشتر تمرکز خود را روی تقویت روحیه، ارتقاء سطح فنی و آمادگی جسمانی بازیکنان قرارداده و تلاش کرده ام تا تجربیات چندین ساله ام را در لیگ برتر به تیم انتقال دهم.

سرمربی تیم شاهین افزود: خوشبختانه تیم شاهین، بازیکنانی باانگیزه و پرتلاش دارد و روند پیشرفت آنها قابل تحسین است.

وی یادآورشد: البته در بازی فردا(سه شنبه)، شاهین در برابر تیمی قرار خواهد گرفت که در سالهای گذشته همواره جزو یکی از پنج تیم برتر لیگ برتر فوتسال ایران بوده و بازی هفته قبل خود را نیز با نتیجه 5 بر صفر با پیروزی پشت سرگذاشته، لذا برای این دیدار هم بسیار باانگیزه به میدان خواهد آمد.

خبیری ادامه داد: همچنین این تیم امسال اکثر بازیکنان بومی خود را از تیم های لیگ برتر مختلف ایران جذب کرده و پیش فصلی بسیار خوب داشته تا با روحیه تر از همیشه در مسابقات لیگ برتر فوتسال حاضر شود.

وی در ادامه بابیان اینکه تیم شاهین درحال طی کردن روند رو به رشدی است، عنوان کرد: حدود شش یا هفت هفته ای تا قبل از تعطیلات بازی های لیگ برتر به واسطه مسابقات باشگاه های آسیا باقی مانده، هرچند که در این مدت هفته های سختی پیش رو داریم، اما تمام سعی خود را خواهیم کرد تا در مدت 45 روزی که تعطیل هستیم، تیمی متحول و واقعی را به هواداران شاهین تحویل دهیم.

دیدار بین دو تیم شاهین کرمانشاه و سوهان محمدسیما قم، ساعت 18 عصر فردا(25 تیر) در سالن قمربنی هاشم(ع) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بازی تیم های لیگ برتر فوتسال قم مسابقات لیگ برتر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند

به گزارش پارس نیوز، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه