Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@20:58:07 GMT

جیمز باند بعدی سینما زن می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۶۳۲

صراط:

گفته می‌شود لاشا لینچ بازیگر فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» بعد از دنیل کریگ، نقش جیمز باند را ایفا خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران گزارش‌هایی منتشر شده که بازیگر فیلم سینمایی «کاپیتان مارول» که قرار است در فیلم سینمایی «باند ۲۵» نیز نقش داشته باشد، جیمز باند بعدی هالیوود است! به این ترتیب او اولین جیمز باند سیاه پوست زن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار لاشا لینچ بازیگر فیلم سینمایی «کاپیتان مارول» و همبازی بری لاروسن، گزینه جدید سازندگان جیمز باند برای ایفای نقش در این فیلم است.

یکی از عوامل داخلی این فیلم اعلام کرده که لینچ در این فیلم توسط دنیل کریگ به عنوان جیمز باند بعدی انتخاب می‌شود.

مدت‌ها بود که احتمالاتی در مورد اینکه بعد از دنیل کریگ چه کسی بازی در این پروژه بزرگ و سودآور را بر عهده خواهد گرفت، مطرح می شد.

چندی پیش گزینه‌هایی مثل تام هاردی برای ایفای نقش معرفی شده بودند، اما حالا به سراغ این زن سیاه پوست رفته‌اند که در «باند ۲۵» نیز نقش نومی را ایفا خواهد کرد. پیش از این صحبت‌هایی در مورد ادریس آلبا بازیگر مرد سیاه پوست، برای ایفای نقش جیمزباند شده بود که با واکنش تند بسیاری از مخاطبان روبرو شد.

پیش از این نیز کریستوف والتز برای بازی در نقش بلوفلد به این فیلم سینمایی بازگشته بود. این بازیگر برنده اسکار سابقه بازی در نسخه ۲۰۱۵ این فیلم به نام «اسپکتر» را دارد و در ادامه نقش خود به عنوان یک تبهکار بزرگ در این فیلم بازی می‌کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)

فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

به گزرش ایسنا، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد.

«پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد.

در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

پوتین ساخته شده توسط هوش مصنوعی

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد