Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان با حضور دانشجویانی از کشورهای ترکیه، چین، روسیه، قزاقستان و عراق در محل مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه علامه طباطبائی آغاز به کار کرد.به گزارش بلاغ،به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، دومین مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان با حضور دانشجویانی از کشورهای ترکیه، چین، روسیه، قزاقستان و عراق در محل مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه علامه طباطبائی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرسه در راستای هدف توسعه ارتباطات بین المللی و بینافرهنگی و گسترش زبان فارسی در جهان به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم فرهنگ و تمدن غنی ایران اسلامی برگزار شده است.

در این دوره آموزشی، که به مدت ۳۰ روز برگزار می‌شود، فارسی‌آموزان ۸۰ ساعت در کلاس‌های آموزشی زبان فارسی شرکت می‌کنند. در این کلاس‌ها، دانشجویان بر اساس میزان مهارت آنها در زبان فارسی که در آزمون تعیین سطح مشخص شده است در سطوح نوآموز، مقدماتی، میانی و فوق میانی به یادگیری زبان فارسی مشغول شده‌اند.

همچنین در بخش فوق برنامه، فارسی‌آموزان، در مدت ۲۵ روز، از حدود ۱۵ مکان تاریخی و دیدنی تهران ازجمله کاخ سعدآباد، کاخ گلستان، برج میلاد، پل طبیعت، توچال، بازار تجریش و… بازدید می‌کنند و در انتهای دوره به مدت چهار روز در مسیر جاده ابریشم در شهرهای کاشان، ابیانه، نطنز و اصفهان سفر می‌کنند. در این سفر از خانه‌های تاریخی کاشان (بروجردی‌ها و طباطبائی‌ها)، باغ فین، روستای تاریخی ابیانه و… در کاشان، کاخ چهلستون، عالی‌قاپو، مسجد جامع، سی و سه‌پل، پل خواجو، منارجنبان، میدان نقش‌جهان، مسجد امام و… در اصفهان بازدید می‌کنند.

گفتنی است، در پایان دوره، پس از برگزاری آزمون پایانی و تعیین میزان پیشرفت تحصیلی آنها در یادگیری زبان فارسی، به آنها گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش