Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش انتشار تصاویر خصوصی از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ علی جمالی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس مبنی بر مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم یا متهمان با ایجاد صفحاتی به نام شاکی و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی و درج مطالب کذب و تهمت باعث مزاحمت و هتک حیثیت وی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جمالی یادآور شد: با پیگیری مستمر و انجام اقدامات فنی و پلیسی انجام‌شده عامل انتشار تصاویر که از اقوام شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی با اشاره به جزئیات پرونده اضافه کرد: متهم در برابر مستندات موجود ضمن اعتراف به جرم خود، انگیزه اش را از این کار اختلافات خانوادگی و انتقام جویی عنوان کرد.

سرهنگ جمالی افزود: پس از تکمیل تحقیقات، متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

رئیس پلیس فتا ایلام در توصیه به کاربران فضای مجازی خاطرنشان کرد: از انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و به هیچ وجه آن‌ها را در اختیار افراد غیر حتی نزدیکان خود قرار ندهند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.

سرهنگ جمالی گفت: از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده با هرگونه جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی اعلام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتشار تصاویر خصوصی ایلام عامل مزاحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر گردید که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد. در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

کد خبر 847592 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد