Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:19:03 GMT

همایش بزرگ مد و لباس در اصفهان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۷۸۸

همایش بزرگ مد و لباس در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، اتحادیه پوشاک شهر اصفهان قصد دارد برای ایجاد بسترهای الگوساز برای ایجاد فرایند جذب حداکثری از لباس ایرانی، زمینه را برای همفکری و همیاری و معرفی توانمندی تولیدکنندگان لباس ایرانی در سراسر ایران با حضور تولیدکنندگان و فروشندگان لباس در استان اصفهان برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش که قرار است با حضور تولیدکنندگان سراسر کشور، روسای اتحادیه های تخصصی پوشاک و دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شود، به بررسی مسایل مختلف این حوزه پرداخته خواهد شد.

بر اساس اعلام این اتحادیه در برگزاری این همایش نهادها و ارگان‌هایی چون فرمانداری، اتاق اصناف استان اصفهان، سازمان صنعت، معدن و تجارت اداره نظارت بر اماکن همکاری دارند و کارگروه ساماندهی مد و لباس نیز حمایت های معنوی لازم را از این همایش انجام می دهد.

همچنین اتحادیه پوشاک استان تهران نیز در این همایش به ارائه همکاری های لازم در حوزه آسیب شناسی بحث رونق تولید ملی خواهد پرداخت.

کد خبر 4666914 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اصفهان مد و لباس حمید قبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان، رویداد «چهارباغ جان اصفهان» با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» تا ۱۰ اردیبهشت در گذر تاریخی- فرهنگی چهارباغ ادامه دارد.
سیروس خوراسگانی افزود: شهروندان اصفهانی می‌توانند در این مدت، از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گذر فرهنگی چهارباغ از ویژه برنامه‌های این رویداد بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: رادیو چهارباغ، تاریخ شفاهی کسبه قدیم چهارباغ، نمایش اصفهان قدیم، برپایی غرفه‌های ابربازی و بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی، غرفه کودک، نمایشگاه صنایع دستی و جشن شبانه از جمله برنامه‌های این رویداد است.
مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: رویداد‌های دیگری مانند شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، نمایش‌ها و سرود‌های آئینی، مذهبی، ملی و اصفهانی نیز در قالب رویداد چهارباغ برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برپایی کاروان اصفهان قدیم در روز‌های نهم و دهم اردیبهشت، برگزاری همایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و همایش اسکیت سواران نونهال در روز پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح، اجرای همایش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه و برپایی ۵۰۰ غرفه نمایشگاهی ارائه غذا‌های سالم در روز جمعه ساعت ۱۶ از دیگر رویداد‌های این برنامه است.
وی ادامه داد: این رویداد ویژه، با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیریت گذر فرهنگی چهارباغ عباسی و شهرداری‌های مناطق ۱ و ۳ اصفهان برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود