Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:17:05 GMT

کشف 25 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۸۳۱

کشف 25 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 25 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین،
به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدائی اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فردی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را با یک دستگاه کامیون تریلر از استان‌های جنوبی کشور به استان قزوین دارد که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پس از تشکیل دو اکیپ از عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انجام هماهنگی با مقام قضائی و اقدامات مراقبتی لازم در محورهای مواصلاتی «بوئین‌زهرا – قزوین» با تلاش مأموران کامیون موردنظر شناسایی و توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عنوان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی با تلاش و عملکرد هوشمندانه مأموران مقدار 25 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به‌طور ماهرانه‌ای در خودروی موردنظر جاساز ‌شده بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قزوین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان محورهای مواصلاتی مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز