Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@22:32:12 GMT

دیدار تدارکاتی نساجی و بادران در کردان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۸۶۹

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران که از روز گذشته اردوی آماده سازی را در کردان آغاز کرده‌اند امروز در اولین دیدار تدارکاتی خود از ساعت 18 به مصاف بادران تهران می‌روند.

قرار است یک بازی دوستانه دیگر هم در اردوی نساجی برگزار شود که طی 48 ساعت آینده حریف بعدی شاگردان محمدرضا مهاجری مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با اعلام باشگاه نساجی، در صورت به تعویق افتادن آغاز رقابت‌های لیگ برتر، تیم نساجی پس از اتمام اردوی کردان کرج، به‌ مدت یک هفته در کشور گرجستان اردو خواهد زد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران کردان بادران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که دروازه‌بان مصدوم قرمزها همچنان تحت نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند تا حضور او در بازی چهارشنبه‌شب برابر سپاهان نامشخص باشد.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان صحبت‌های جدی خود را در خصوص دیدار با سپاهان انجام داد.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر