Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@01:00:22 GMT

Galaxy Note 10 چقدر آب می‌خورد؟!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۹۱۳

Galaxy Note 10 چقدر آب می‌خورد؟!

ایتنا -​​​​​​​به تازگی گزارش‌های متعددی منتشر شده که نشان می‌دهد قیمت گوشی پرچمدار جدید سامسونگ بسیار گران‌تر از گوشی‌های دیگر این غول کره‌ای خواهد بود.
گوشی هوشمند گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ که یکی از جدیدترین پرچمداران این غول تکنولوژی کره‌ای به شمار می‌رود، قرار است در جریان برگزاری رویدادی در اوایل ماه آینده، اوت ۲۰۱۹ میلادی، معادل اواسط مرداد ماه در همان مکان میزبانی از معرفی نسل پیشین آن یعنی گلکسی نوت۹ بارکلیز سنتر نیویورک معرفی و رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، گزارشگر وب سایت وین فیوچر پس از مصاحبه و گفتگو با خرده فروش‌های فعال در حوزه فناوری ادعا کرده است که مدل پایه گلکسی نوت ۱۰ با حافظه ۲۵۶ گیگابایت در بازار اروپا حدوداً ۹۹۹ یورو یا ۱۱۲۵ دلار قیمت گذاری خواهد شد.
این در حالی است که گلکسی نوت ۱۰ پلاس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۱۲۹۴ دلار قیمت خواهد داشت.

برای مقایسه می‌توان گفت گوشی پرچمدار گلکسیاس ۱۰ پلاس سامسونگ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در بازار اروپا با قیمت پایه هزار و ۱۰۰ دلار بفروش رفت.
اما کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که از آنجایی که به احتمال زیاد حافظه داخلی گلکسی نوت ۳ دو برابر گلکسی اس ۹ پلاس خواهد بود این گوشی پرچمدار در برابر هزینه خرید آن ارزش بسیار بیشتری خواهد داشت.

برخی دیگر از کارشناسان نیز برآورد کردند بدون شک مدل‌های ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس از این هم گران‌تر خواهد بود کاربران و علاقه مندان به این محصول باید توقع مشاهده قیمت بیشتری را برای خریداریگلکسی نوت ۱۰ داشته باشند.

چندی پیش بود که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که احتمالاً گلکسی نوت ۱۰ پرو قدرتمندترین و بهترین گوشی سری نوت سامسونگ خواهد بود و باتری قدرتمند برگ برنده این محصول به شمار خواهد آمد.
براساس گزارشهای قبلی منتشر شده در وب سایت زد دی نت گلکسی نوت ۱۰ قرار است در ۴ مدل مختلف با امکانات و قابلیت‌های مختلف رونمایی شود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تلفن همراه سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!

ایتنا - وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.
وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.

گوشی وان پلاس ۸ که به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی مجهز بود، در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار قیمت داشت.

اما با پایان یافتن چرخه پشتیبانی و وعده کمپانی برای بروزرسانی‌های آن، از این پس هیچ آپدیت جدیدی برای این گوشی و مدل پرو آن ارائه نخواهد شد.

به‌روزرسانی گوشی وان پلاس، ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد که آخرین بروزرسانی در سری ۸ و ۸ پرو این برند دارای وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) بوده و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این آخرین آپدیت وان پلاس برای این گوشی‌ها بوده که در حال حاضر برای کاربران هندی فعال شده و به‌زودی برای کاربران این گوشی‌ها در دیگر نقاط جهان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!