Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@23:28:50 GMT

انباشت لاستیک در فروشگاه‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۲۶۴

انباشت لاستیک در فروشگاه‌های کشور

معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: لاستیک زیادی بین عوامل فروش در کشور وجود دارد، اما توزیع و عرضه نمی‌شود و جز لاستیک مدل ۱۲۲۴، هیچ‌گونه مشکلی در تأمین لاستیک نداریم. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو عباس قبادی در حاشیه کارگروه تنظیم بازار کردستان از انباشت لاستیک در فروشگاه‌های سطح کشور خبر داد و گفت: این انباشت در استان‌های مختلف براساس گزارشات ارسال شده وجود دارد و صرفا لازم است این لاستیک‌ها در میان مصرف‌کنندگان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: به ندرت موردی یافت می‌شود که لاستیک خارج از قیمت مصوب ارائه شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر لاستیک زیادی بین عوامل وجود دارد، اما توزیع و عرضه نمی‌شود بجز لاستیک مدل ۱۲۲۴، هیچ‌گونه مشکلی در تأمین لاستیک نداریم.

قبادی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های ما این است که واردکنندگان لاستیک می‌گویند ما لاستیک وارد کرده‌ایم، ولی فروش نمی‌رود و در این شرایط دچار زیان شده‌اند.

معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اذعان داشت: لاستیک به اندازه کافی در انبار وجود دارد و استان کردستان به هر مقدار نیاز داشته باشید تزریق خواهیم کرد.

قبادی اظهار کرد: سهمیه لاستیک کردستان نیز با توجه به نیاز استان و براساس پیمایش وسایل نقلیه و وضعیت توپوگرافی استان اختصاص خواهد یافت. منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارگروه تنظیم بازار توزیع و عرضه لاستیک واردکنندگان لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: به منظور رصد و پایش مستمر بازار و افزایش بی رویه قیمت و التهابات بازار لاستیک خودرو، نظارتهای میدانی در قالب گشت مشترک در حوزه های تامین، تولید تا سطح عرضه انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: با توجه به قرار گرفتن لاستیک خودرو در زمره کالاهای اساسی اولویت دار هرگونه تخلف نگهداری بی مورد کالا در انبار، احتکار و صادر نشدن فاکتور و گران فروشی عرضه خارج از شبکه لاستیک های دولتی، خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

لقمانی ادامه داد: گشت مشترک با حضور دستگاهای نظارتی ، صدا و سیما از چند واحد صنفی بازدید و بازرسی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از سامانه معتبر دولتی
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج