Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:51:57 GMT

داور جذاب ترین داربی دهه هشتاد در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۳۳۷

داور جذاب ترین داربی دهه هشتاد در تهران

دوره توجیهی و دانش افزایی ناظران داوری فعال در لیگ های مختلف فوتبال کشور به مدرسی والنتین ایوانوف از روز پنجشنبه 27 تیرماه در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز می شود.

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال کمیته داوران برای ناظران فعال در لیگ های مختلف کشور دوره های آموزشی را زیر نظر داور سرشناس و قدیمی روسیه برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است در این دوره که با حضور 70 ناظر فعال در لیگ های فوتبال برگزار می شود والنتین ایوانوف داور مطرح روسیه در سال های گذشته به عنوان مدرس حضور داشته باشد. والنتین ایوانوف علاوه بر اینکه یک داور بین المللی و مطرح در سطح اروپا بود و رقابت های جام ملت ها و جام جهانی را سوت زده بود اما به خاطر قضاوت دربی شماره 58 تهران نیز برای فوتبالدوستان ایرانی یک چهره آشنا است.  بازی که او در هفت اسفند 83 قضاوت کرد یکی از جذاب ترین و خاطره انگیزترین دربی های تاریخ به حساب می آید. در این بازی ابتدا استقلال با گل رضا عنایتی پیش افتاد اما پرسپولیسی ها در دقایق 74 و 76 توسط شیث رضایی و سهراب انتظاری به دو گل رسیدند. نکته اینجا است که استقلالی ها نسبت به هر دو گل پرسپولیس معترض بودند هرچند بعدها مشخص شد گل دوم این تیم که توسط سهراب انتظاری به ثمر رسید آفساید بوده است.


استقلال در ادامه گل فکری و گل دقایق آخر پیروز قربانی توانست این بازی را سه بر دو ببرد. این بازی برخلاف بسیاری از دربی ها کارت قرمز و اخراج نداشت.  فدراسیون در آن سال قصد داشت پیرلوئیجی کولینا و آندرس فریسک را برای این بازی بیاورد اما در نهایت ایوانوف انتخاب شد. از مهمترین بازی هایی که ایوانوف سوت زده بازی دیدار تیم های پرتغال و هلند در مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی است که با نتیجه یک بر صفر به سود پرتغال به پایان رسید.


این دوره توجیهی و دانش افزایی ناظران داوری زیرنظر والنتین ایوانوف از روز پنجشنبه 27 تیرماه به مدت سه روز در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

داوران فیفا کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داوران فیفا کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد