Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲۲ هزار و ۴۴ حلقه لاستیک از ابتدای مرداد پارسال تا کنون با نرخ مصوب بین رانندگان اتوبوس و کامیون های برون شهری این استان توزیع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، تیمور باقری اظهار داشت: ۹ هزار و ۸۵۴ حلقه لاستیک در سه ماهه نخست امسال در بین رانندگان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان حوزه حمل و نقل محسوب می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تهیه اقلام مصرفی ناوگان نظیر لاستیک را یکی از دغدغه های مهم رانندگان حمل و نقل جاده ای برشمرد و افزود: با توجه به نوسانات اخیر در قیمت ها و شرایط ویژه اقتصادی، این اداره کل به منظور رفع مشکل رانندگان فعال این حوزه برنامه ریزی لازم برای تهیه و توزیع لاستیک مورد نیاز آنان مورد توجه قرار داد.

وی بیان کرد: بدین منظور توزیع لاستیک با نرخ مصوب بین رانندگان استان از مرداد سال گذشته آغاز شد.

باقری اظهار داشت: رانندگان می توانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه و دریافت معرفی نامه از محل های اعلام شده دریافت کنند.

وی گفت: پس از اختصاص سهمیه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان می توانند بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان برای دریافت حواله با در دست داشتن برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و سامانه تلفن گویای ۱۴۱ این نهاد انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: توزیع لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از لغزندگی جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ اسپیدکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی در استان فعال شده و اکنون بیشتر جاده‌های استان لغزنده است.

وی با اشاره به اعلام هشدار نارنجی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان از سوی اداره کل هواشناسی، تاکید کرد: رانندگان از انجام سفرهای غیرضروری در جاده‌های این استان خودداری کنند.

اسپیدکار بیان کرد: رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند، از انجام سبقت‌های غیرمجاز و داشتن سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

وی افزود: اکنون تردد در تمام محورهای استان خراسان شمالی بدون مشکل انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم