Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@13:43:17 GMT

۱۵۰ میلیون یورو خسارت از پژو گرفتیم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۶۴۸

۱۵۰ میلیون یورو خسارت از پژو گرفتیم

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ازدریافت ۱۵۰میلیون یورو خسارت ازپژو ظرف ۵سال گذشته خبر داد و گفت: یکی ازقطعات استراتژیک صنعت خودروراکه تابه حال هیچکس جرأت تولید آنرا نداشت، داخلی سازی کردیم.

به گزارش مشرق، هاشم یکه زارع در مراسم رونمایی از پژو ۳۰۱ گفت: ظرف ۵ سال گذشته ۱۵۰ میلیون یورو خسارت را روی دفاتر ایران خودرو از شرکت پژو دریافت و به ثبت رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در مهرماه امسال از داخلی سازی قطعه ای رونمایی خواهیم کرد که هیچیک از قطعه سازان داخلی جرأت تولید آن را نداشت و آن را خط قرمز تولید قطعات می دانسته است اما اکنون این قطعه به مدد مدیران جوان ایران خودرو داخلی سازی شده است.

بیشتر بخوانید: تولید ۱۰۰ هزار دستگاه پژو ۳۰۱ در فاز اول خط تولید پژو ۳۰۱ افتتاح شد

یکه زارع به دیدار خود با مدیران پژو در اواخر سال ۹۷ اشاره و خاطرنشان کرد: مدیران پژو به ایران خودرو اعلام کردند که نباید خودروی پژو ۳۰۱ را بدون حضور آنها تولید کند در حالی که ما به آنها گفتیم که شما از قرارداد خارج شده اید و ما به هر ترتیب خودروی پژو ۳۰۱ را داخلی سازی و تولید خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: تولید پژو ۳۰۱، ایران را صاحب یک پلتفرم کرد که می توان خودروهای زیادی را بر روی آن تولید کرد.

ادامه دارد...

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو ایران خودرو صنعت خودروسازی پژو غرامت پژو ۳۰۱ ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ علیرضا صانعی در حاشیه بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری گروه سایپا با تاکید بر اینکه گروه خودروسازی سایپا در سال‌های اخیر در حوزه فناوری، طراحی و تولید خودرو  پیشرفت داشته و موفقیت‌های خوبی کسب کرده است،‌ افزود: نیاز است تا مردم و حتی سایر کشورها،‌ بیش از گذشته با توانمندی و دستاوردهای گروه سایپا آشنا شوند؛‌قطعا آگاهی از ظرفیت و پتانسیل‌های این حوزه می‌تواند باعث تغییر نگاه‌ها و جذب نیروی انسانی متخصص شود و این امر در نهایت رشد صنعت خودرو را شتابان خواهد کرد.

او تاکید کرد: گروه سایپا به لحاظ دانش و تکنولوژی در زمره بهترین خودروسازهای کشور است و لذا با تلاش مضاعف و تکیه بر  توان علمی متخصصان داخلی،‌ این مجموعه می‌تواند جایگاه خوبی در بین خودروسازان جهانی پیدا کند.

سفیر ایران در بلاروس با بیان اینکه تیم دیپلماتیک ایران در بلاروس از تمام ظرفیت و ابزار سیاسی خود در راستای توسعه صنعت خودرو استفاده خواهد کرد،‌افزود: این آمادگی را داریم که با تمام توان در خصوص بازاریابی و صادرات محصولات گروه سایپا به این کشور کمک و بسترهای لازم را فراهم کنیم.

او گفت: گروه سایپا با برنامه مدون و مستمر می‌تواند با محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش مناسب در بازار بلاروس حضور پیدا کند. با توجه به موفقیت سایپا در اخذ مجوز ورود خودرو به بازارهای اوراسیا از جمله بلاروس، مطمئنا این گروه خودروساز در آینده‌ای نزدیک سهم مناسبی از فروش خودرو در بازارهای مزبور را کسب خواهد کرد.

صانعی با تاکید بر اینکه راز موفقیت گروه سایپا در بلاروس انتقال دانش فنی و مهندسی است،‌ بیان کرد: در نمایشگاه محصولات ایرانی که در بلاروس برگزار شد، مردم از محصولات گروه سایپا استقبال کردند که دراین راستا شرکت‌هایی که با گروه سایپا همکاری داشته‌اند در زمینه بازاریابی و معرفی محصولات سایپا اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

سفیر ایران در بلاروس گفت: کسب استانداردها و مجوزهای لازم محصولات گروه سایپا از سازمان‌های ذی ربط بلاروس نشان از توانمندی و ارتقاء سطح کیفی محصولات ایرانی در چند سال گذشته است. امیدوارم با تلاش مستمر شاهد حضور خودروهای ایرانی در سایر کشورها باشیم.

دیگر خبرها

  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟