Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:39:40 GMT

اکران فیلم ساخته شده کارگردان اسرائیلی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۷۷۴

اکران فیلم ساخته شده کارگردان اسرائیلی در تهران

مامور مخفی داستان زن جاسوسی به نام «راشل» را روایت می‌کند که از طرف موساد مأمور رفتن به ایران می‌شود تا بتواند از نیروگاه‌های هسته‌ای ایران اطلاعاتی به‌دست آورد.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی مامور مخفی(The Operative) به نویسندگی و کارگردانی «یوان آدلر» در سال 2019 ساخته شد. این کارگردان اسرائیلی پیش از این «بیت لحم» را با موضوع رابطه میان یک نیروی امنیتی صهیونیست و نوجوانی فلسطینی ساخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره ارتباط هنرمندان داخلی با اسرائیل و  نحوه ساخته شدن فیلم در ایران بیشتر بخوانید:

تقسیم کار هنرمندان و مدیران برای تکمیل پروژه قبح‌زدایی از رابطه با اسرائیل +تصاویر

فیلم اسرائیلی در ایران فیلمبرداری شد!

مامور مخفی با بازی «دیانه کروگر» و «مارتین فریمن» داستان زن جاسوسی به نام «راشل» را روایت می‌کند که از طرف موساد مأمور رفتن به ایران می‌شود تا بتواند از نیروگاه‌های هسته‌ای ایران اطلاعاتی به‌دست آورد. وی با پوشش یک معلم زبان انگلیسی و فرانسوی به ایران سفر می‌کند و تلاش دارد با شخصیت‌های فعال در نیروگاه‌های هسته‌ای ارتباط برقرار کند و در نهایت با «فرهاد رضوی» آشنا می‌شود و ...

البته پیش از این رمانی با نام «معلم انگلیسی» توسط یک مأمور سابق موساد (یفتیک ریچیر آتیر) نوشته شده بود.این فیلم ضد ایرانی، به گفته رسانه‌های انگلیسی زبان نتوانسته چهره قابل باوری از ایران ارئه دهد و به تازگی در سینماهای فرانسه روی پرده اکران رفته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو صهیونیست موساد تهران فرانسه ایران فرهاد رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶

مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: صنایع استان تهران باید تا سال ۱۴۰۶ مجموعا ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی نصب کرده باشند تا با رعایت قانون تأمین ۵ درصد برق از محل نیروگاه‌های تجدیدپذیر، از جرایم مربوطه معاف شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حکیم الهی، مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اظهار داشت: براساس ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان، صنایع با مصرف برق بیش از 1 مگاوات، موظفند معادل 1 درصد از برق مورد نیاز سالانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند و این روند بایستی تا پایان سال پنجم به 5 درصد برسد.

وی افزود: صنایع یا باید معادل تأمین یک‌درصد برق سالانه خود را از محل احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و یا از تابلوی سبز بورس این میزان برق را تا زمان احداث نیروگاه تجدیدپذیر، خریداری کنند، در غیراین صورت آن یک درصد بر اساس قیمت‌های متفاوتی در قبوض برق آنها تحت عنوان ماده 16 لحاظ خواهد شد.

مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با بیان اینکه در این استان 239 اشتراک صنعتی مشمول این ماده با مصرف برق بیش از یک‌مگاوات هستند، گفت: این صنایع باید تا سال 1406 مجموعا 57 مگاوات نیروگاه خورشیدی نصب کرده باشند تا با رعایت قانون تأمین 5 درصد برق از محل نیروگاه‌های تجدیدپذیر، از جرایم مربوطه معاف شوند.

وی ادامه داد: صنایع در شهرک‌های صنعتی به‌خاطر سوله‌هایی که دارند، فضای مناسبی را برای نصب نیروگاه خورشیدی در اختیار دارند به‌طوری که هر کیلووات ساعت نیروگاه خورشیدی را که روی زمین 500 دلار هزینه دربردارد، در سقف سوله‌ها می‌توان با 350 تا 400دلار هزینه، احداث کرد؛ همچنین برای هرکیلووات ساعت نیروگاه خورشیدی بر روی زمین 15 مترمربع فضا نیاز است که این میزان فضا روی سوله‌ها تا 5 متر هم قابل تقلیل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • همایش شن ها مامور خدا بودند