Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:57:30 GMT

دستگیری سارقان احشام در قم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۰۴۳۴

دستگیری سارقان احشام در قم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت احشام در یکی از روستاهای قم و طرح شکایت مالباخته، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با برنامه ریزی‌های انجام شده در روند تحقیقات تخصصی کارآگاهان و انجام اقدامات پلیسی، ۲ سارق احشام شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم افزود: متهمان ابتدا منکر بزه انتسابی بوده اما سرانجام با شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۵۰ رأس گوسفند به ارزش بیش از یک میلیارد ریال اعتراف کردند که در نهایت پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی استان شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی استان در جهت افزایش احساس امنیت در جامعه و احقاق حقوق شهروندان بویژه اقشار ضعیف به صورت شبانه روزی در تلاش هستند، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون انواع جرائم را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

سردار آقاخانی تأکید کرد: دامداران محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و در صورت عدم اطمینان، افراد ناشناس را که تحت عنوان مشتری مراجعه می‌کنند به محل نگهداری احشام راه ندهند و در حفظ اموال و احشام خود کوشا باشند.

دستگیری ۵ نفر از دلالان غیرمجاز ارز در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۵ تن از دلالان غیرمجاز ارز در قم خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۳ شهید سعیدی ضمن هماهنگی قضائی با حضور در اطراف حرم مطهر، ۵ نفر از دلالان غیر مجاز ارز را شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به این کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: از افراد مذکور ۸ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان وجه نقد، یک هزار و ۲۰۰ دلار، ۱۰ دینار کویتی، ۲۵۰ دینار عراقی و ۵۰۰ لیر سوریه کشف شده است.

سرهنگ جعفریان گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کد خبر 4667083

منبع: مهر

کلیدواژه: قم پلیس آگاهی استان قم فرماندهی انتظامی قم سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان