Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،به مناسبت هفته بهزیستی همایش دوچرخه سواری کودکان کار وخیابانی در کرمانشاه به همت معاونت امور اجتماعی، اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه و مراکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده "مهر" و " افق" در محل محل میدان رسالت کرمانشاه برگزار شد.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : در ایام هفته بهزیستی که از ۲۲ تیر آغاز شده و تا ۲۸ همین ماه ادامه دارد برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده تا خدمات سازمان به نحو شایسته به هم استانی‌های عزیز معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : هم اکنون ۳۵۰ کودک کار در کرمانشاه شناسایی شده و تحت حمایت بهزیستی هستند که خدماتی از جمله اسکان شبانه روزی، مشاوره روانشناسی، تحصیل، مهارت آموزی، ورزش و ... به آنان ارائه می‌گردد که این همایش نیز در راستای همین خدمات و به مناسبت سی و نهمین سال تاسیس سازمان بهزیستی برگزار شده است.

رضوان مدنی افزود : بر اساس قانون، اشتغال به کار کودکان ممنوع است و همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده موارد را از طریق اورژانس اجتماعی (۱۲۳) به بهزیستی اطلاع دهند.

وی گفت : عوامل مختلفی در شیوع کودک کار تاثیر دارد که می‌توان به فقر، شوک‌های اقتصادی، نگرش‌های غلط فرهنگی و قومی اشاره کرد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری برنامه هفته بهزیستی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند