Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:00:00 GMT

آتش گرفتن آیفون ۶ در دستان دختربچه +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۰۶۷۰

آتش گرفتن آیفون ۶ در دستان دختربچه +عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل مشغول تحقیقات درباره گزارش انفجار یک آیفون ۶ در دستان دختربچه‌ای ۱۱ ساله به نام «کایلا راموس» در کالیفرنیا است.

طبق این گزارش، انفجار آیفون به سوختگی جزئی این دختربچه منجر شده است. کایلا راموس در این باره می‌گوید: من نشسته بودم و آیفون در دستم بود، ناگهان متوجه جرقه‌هایی شدم و دستگاه را روی پتو پرتاب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من روی تختخواب نشسته بودم و موبایل روی پتو می‌سوخت و سوراخ‌هایی ایجاد کرد.

هرچند راموس دچار سوختگی شده، اما خوشبختانه پتو و تختخواب از خسارت بیشتر به او جلوگیری کردند.

این دختربچه بیشتر برای تماشای ویدئو‌های یوتیوب از این موبایل استفاده می‌کرده است. به هرحال این آیفون ۶ کاملاً سوخته و نمایشگر آن از بدنه جدا شده است.

ماریا آداتا مادر این دختربچه با پشتیبانی اپل تماس گرفته و عکس‌هایی از آیفون ۶ سوخته را برای کارشناسان این شرکت ارسال کرده است. کارشناسان اپل به او گفته اند مشغول تحقیق در این باره هستند و یک آیفون جدید نیز برای این دختربچه ارسال می‌شود.

به گفته اپل چند عامل سبب داغی بیش از حد آیفون و آتش گرفتن آن می‌شوند. یکی از این موارد استفاده از تجهیزات جعلی همراه دستگاه مانند کابل‌های شارژ تقلبی است. با این وجود راموس ادعا می‌کند از تجهیزات تقلبی استفاده نکرده است.

منبع:مهر
انتهای پیام/

آیفون ۶ در دستان دختربچه آتش گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی ها دیدنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید آیفون در چین کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که با توسعه حضور گوشی‌های هوآوی در بازار چین فروش آیفون در این کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد سقوط کرده است.

چین بزرگترین بازار گوشی جهان به شمار می‌رود و در حالی که سال گذشته حدود ۲۰ درصد بازار این کشور دست شرکت اپل بود اما طی سال جاری این رقم به حدود ۱۵ رسیده است.

در حالی فروش گوشی‌های آیفون در چین سقوط کرده که فروش گوشی‌های هواوی ۷۰ درصد جهش کرده و این شرکت چینی حالا سهمی برابر اپل آمریکایی از بازار گوشی چین دارد.

طی ماه‌های گذشته شرکت ویووی چین توانست با پشت سر گذاشتن اپل به بزرگترین فروشنده گوشی در بازار چین تبدیل شود. هم اکنون برند آنر دومین برند پرفروش گوشی در چین به شمار می‌رود و پس از آن شرکت اپل و هواوی قرار دارند.

سقوط ۱۹ درصدی فروش گوشی‌های اپل در بازار چین موجب شده تا این شرکت بدترین عملکرد خود در بازار چین در ۴ سال گذشته را به ثبت برساند.

کد خبر 6087324 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • چند بار باید دستان خود را بشوئید؟
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت