Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه معتبر آمریکایی MIT Technology Review لیست 50 شرکت با درجه هوشمندی بسیار بالا را منتشر کرد و شرکت هواوی در بالای لیست امسال این رده بنده معتبر جای گرفت.

موسسه معتبر MIT Technology Review که یک نشریه فعال در زمینه فناوری‌های هوشمند روز است از سال 2010 اقدام به انتخاب شرکت‌هایی می‌کند که بهترین عملکرد را در زمینه ترکیب فناوری خلاقانه با یک مدل تجاری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این لیست با عنوان TR50 در جهان یاد می‌شود.

این لیست بر پایه ارزیابی میزان شایستگی شرکت‌ها در استفاده از فناوری‌های نوظهور و همچنین بررسی پیشرفت‌ها و نوآوری‌هایی که آنها طی یک دوره بدست آورده‌اند، انتخاب می‌شود.

در TR50 امسال شرکت هواوی نیز در این لیست 50 تایی قرار گرفته و این نشان می‌دهد که پیشرفت‌های این شرکت طی سالیان اخیر تا چه حد کارآمد بوده و توانسته نظر هیئت داوران موسسه MIT Technology Review را به خود جلب کند.

مراسم تجلیل از برگزیدگان این لیست برای اولین بار امسال در چین برگزار شد و آقای ویلیام ژو، رئیس هیئت مدیره و مدیر مرکز تحقیقات استراتژیک هواوی در نطق خود در این مراسم اعلام کرد:

«طی 30 سال گذشته، هواوی به دستاوردهای مهمی در نوآوری‌های فنی و مهندسی دست یافته و نیز تلاش کرده تا این نوآوری‌ها در جهت نیازهای مشتریان باشد که ما آن را مرحله نوآوری های نسل 1.0 می‌نامیم. در آینده هواوی به مرحله نوآوری نسل 2.0 می‌رسد که مربوط به پیشرفت‌های نظری می‌شود که با دید صحیح از نیازهای کاربران تدوین و توسعه داده می‌شود.

هواوی در تلاش است تا نوآوری باز و توسعه پایدار را گسترش دهد. نوآوری باز بدان معناست که نوآوری همراه با استفاده از متخصصان سراسر دنیا صورت گیرد. در این فرآیند منابع و قابلیت‌ها با هم به اشتراک گذاشته می‌شوند و توسعه پایدار نیز بدان معناست که نتایج هر نوآوری باید با دیگر انسان‌ها و صنایع به اشتراک گذاشته شود. این فرمولی است که می‌تواند آینده دنیا و صنایع را به هدف اصلی برساند».

همچنین آقای ژو به این مورد نیز اشاره کرده‌اند که دانشگاه‌ها محل‌ پیشرفت‌های نظری و فناوری‌ها هستند؛ این در حالی است که صنایع درگیر چالش‌ها و فرایند رفع نیازهای کاربران هستند و تکمیل حلقه ارتباط این دو مورد با هم می‌تواند بهترین نتیجه ممکن را داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت هواوی در ادامه به این موضوع نیز اشاره می‌کند که هواوی با جدیت از تحقیقات فنی در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی پشتیبانی می‌کند و به دنبال آن است که بهترین روش‌ها برای ترسیم خط پیشرفت آینده را بیابد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فناوری هواوی گوشی هوشمند هوآوی فناوری های نوظهور MIT آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هواوی سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود را با نام Vision Smart Screen ۴ SE در سه اندازه‌ی ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی معرفی کرده است که ویژگی‌های جذابی را با قیمت منطقی ارائه می‌دهند.

تمام مدل‌های Vision Smart Screen ۴ SE دارای وضوح ۴K HDR، حاشیه‌ی بسیار باریک ۱٫۵ میلی‌متر و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۸ درصد هستند. این تلویزیون‌ها با فناوری کیفیت تصویر Honghu عرضه می‌شوند که نمایش ۱۰ میلیارد رنگ را با پوشش ۱۰۰ درصدی گستره‌ی فضای رنگی BT.۷۰۹ ارائه می‌کند.
تلویزیون‌های جدید هواوی به تراشه‌ای اختصاصی مجهز شده‌اند که قدرت نمایش تصاویر با وضوح ۴K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را دارد. این تلویزیون‌ها از درگاه HDMI ۲.۱ استفاده می‌کنند که برای تجربه‌ی گیمینگ ضروری است.

Vision Smart Screen ۴ SE دارای یک دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی با وضوح ۱۰۸۰p است که امکانات جدیدی را در تماس تصویری و اجرای بازی‌های واقعیت افزوده فراهم می‌کند و می‌تواند تا هشت نفر را به‌طور همزمان شناسایی و حرکات آن‌ها را دنبال کند.

مدل ۷۵ اینچی تلویزیون Vision Smart Screen ۴ SE چهار اسپیکر دارد که دو مورد از آن‌ها طیف کامل فرکانسی و دو مورد دیگر فرکانس‌های پایین‌تر را شامل می‌شوند تا صدای محیطی قوی و جذابی ارائه دهند. مدل‌های کوچک‌تر هرکدام دارای دو اسپیکر طیف کامل هستند.

تلویزیون مورد بحث دارای فناوری محافظت از چشم است که توسط TÜV Rheinland برای نور آبی کم تأیید می‌شود و از خستگی چشم در تماشای طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند.

قیمت تلویزیون سری Vision Smart Screen ۴ SE هواوی برای مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی به‌ترتیب ۲٬۴۹۹ یوان (حدود ۳۵۲ دلار)، ۲٬۹۹۹ یوان (۴۲۲ دلار) و ۳٬۹۹۹ یوان (۵۶۳ دلار) تعیین شده‌ است.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901049

دیگر خبرها

  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم