Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه کتاب کرامت با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در این شهرستان خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نمایشگاه کتاب کرامت به مناسبت ایام ولادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل دائر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی خواند و افزود: این نمایشگاه دومین نمایشگاه فصلی در سال جاری است که با بیش از دو هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در حوزه های دینی، اخلاقی، روانشناسی، کودک و داستان با همکاری انتشارات سالار اَلَموت برپا شده است.

 

ضابطی برپایی نمایشگاه کتاب را زمینه ساز نشاط فرهنگی در جامعه خواند و افزود: بروز خلاقیت ها و استعدادهای بالقوه، افزایش سرانه کتابخوانی و تأمین نیاز کتاب علاقمندان به کتاب از جمله ثمرات برگزاری نمایشگاه های کتاب است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با اشاره به اینکه تمامی کتاب های این نمایشگاه با ۶۰ درصد تخفیف به فروش می رسد گفت: این نمایشگاه تا پنجم مرداد در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوار آیت الله عاملی (ره)، خیابان ارشاد برای بازدید عموم دایر می باشد.

 

ضابطی افزود: در حال برنامه ریزی جهت برپایی یک نمایشگاه دیگر در مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل هستیم که بر اساس برنامه ریزی انجام شده، نیمه مرداد ماه این نمایشگاه دایر خواهد شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت روزنامه حجاب و عفاف شیراز روزنامه ها آل هاشم هفته عفاف و حجاب شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل نمایشگاه کتاب نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به بارش باران سیل آسا در برخی شهرستان‌های استان گفت: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.


محمدنوید متقی افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.


جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وقوع سیل در کاشان  

 

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد