Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:59:08 GMT

مرد اول تمرینات اردوی پیش فصل شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۱۲۰۵

مرد اول تمرینات اردوی پیش فصل شهرخودرو

فرهاد حمیداوی به عنوان نفر اول حوزه مدیریتی مشهدی ها، در تمامی روزهای تمرینات اردوی پیش فصل شهر خودرو در تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که حضور مالکان تیم‌های فوتبال در اردوها و تمرینات تیم‌های لیگی، بیشتر در غالبی نمادین و یا مناسبتی شکل می‌گیرد، فرهاد حمیداوی پا به پای سرمربی خود در تمامی جلسات تمرینی شهرخودرو در اردوی تهران و اکثر روزهای مهم اردو در مشهد حاضر شده که پشت گرمی بزرگی برای یحیی گل‌محمدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمیداوی که خود روزی گلر حاضر در اردوهای تیم‌ملی نوجوانان و هم دوره حامد کاویانپور، رسول خطیبی و علی کریمی بوده و سابقه حضور در تیم‌هایی چون شموشک نوشهر و ... را در دوران سرمربیگری اکبر میثاقیان نیز در کارنامه دارد، از به اصطلاح مدیرانی است که سابقه‌ای فراتر از یک عکس با شورت ورزشی دارد که باعث فهم بیشتر او از خواسته‌های بازیکنان و کادر شهرخودرو شده است.

 

نقطه مشترک پایان هر جلسه تمرین شهر خودرو در اردوی تهران، گفتگوی بدون واسطه حمیداوی با سرمربی خود در عرض زمین چمن و شنیدن نقطه نظرات و خواسته‌های او به عنوان سکاندار فنی تیم است که قطعا پشتوانه‌ای مهم برای رسیدگی در لحظه به خواسته‌های یحیی در فصل حساس نقل و انتقالات و تمرینات بدنسازی شهر خودرو است.

 

 

شاید همین احساس آرامش و انتقال پیام بی‌واسطه در عین رسیدگی دقیق سرآسیایی قائم‌مقام شهرخودرویی‌ها که اتفاقا خود او نیز از بازیکن ارزشمند فوتبال مشهد بوده و به طور منظم پیگیر خواسته‌های کادرفنی و بازیکنان است، باعث این شده که امروز یحیی از تصمیمش برای ماندن و زدن قید حضور در تیم‌ملی امید و بازگشت به پرسپولیس ناراضی نیست.

 

روز گذشته اردوی شهر خودرو در حالی در تهران به پایان رسید که برای یک هفته برپایی اردوی تهران تمامی امکانات و ظرفیت‌های مجموعه شهر خودرو برای سرویس دهی به اردوی تهران یحیی و شاگردانش بسیج شده بود.

 

فرهاد حمیداوی پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد حمیداوی پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور و ذوب‌آهن برای سومین بار در فصل جاری مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

این سومین نبرد ۲ تیم در فصل جاری است و برنده هر ۲ بازی قبلی در لیگ‌برتر ذوبی‌ها بوده‌اند. (یک بر صفر، ۴ بر یک)

تی‌تی‌ها دومین بازی خود پس از جدایی پاکو خمس را درحالی برگزار می‌کنند که شانس رسیدن به قهرمانی در لیگ‌برتر را از دست داده و برای بقا در تنها جام قابل دسترس، چاره‌ای جز غلبه بر گاندوها ندارند.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان در سال تقویمی جدید بردی نداشته‌اند و با ۲ تساوی و ۲ باخت، روی ریل بحران حرکت می‌کنند. تراکتور ۲ هفته قبل، ۴ بر یک مغلوب ذوبی‌ها شد و حال با هدایت موقت حمید مطهری و کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی در پی انتقام جویی است.

در سمت مقابل، گاندوها در سه بازی اخیرشان ۲ پیروزی داشته و شرایط روحی نسبتاً خوبی دارند. سبزپوشان بعد از پیروزی ۴ بر یک ۲ هفته قبل حالا باری دیگر به تبریز بازگشته‌اند. نکته جالب آنکه ذوب‌آهن این فصل در خارج از اصفهان باختی نداشته و باید دید این رکورد امروز در تبریز شکسته می‌شود یا نه.

به روایت آمار:

۴۱ مسابقه بین دو تیم در چارچوب لیگ‌برتر و جام حذفی برگزار شده که ۱۵ بازی را تراکتور برده، ۱۳ مسابقه را ذوب‌آهن و ۱۳ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های تراکتور و ذوب‌آهن ۹۵ توپ از خط دروازه دو تیم عبور کرده که ۴۸ گل از آن تراکتور و ۴۷ گل سهم گاندوها بوده است.

تنها تقابل ۲ تیم در قالب جام‌حذفی را ۳ بر ۲ تراکتور برده است.

نتیجه مرحله گذشته:

تراکتور با حکم انظباطی ۳ بر صفر مقابل چوکا تالش برنده شد و ذوب‌آهن با نتیجه مشابه بر آکادمی کیا تهران فائق آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!