Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسانه تیرانداز، مسئول کاگروه استانی معاونت و شورای راهبردی فعالیت‌های بانوان کمیته فرهنگیآموزشی اربعین در استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری اولین جلسه کمیته بانوان کارگروه فرهنگی – آموزشی ستاد اربعین استان کرمانشاه خبر داد.
وی اظهار کرد: این جلسه مردادماه سال‌جاری در کرمانشاه با هدف قدم گذاشتن در راه اعتلای فرهنگ حسینی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیرانداز تصریح کرد: این امر یک توفیق است چرا که قدم گذاشتن در راه اعتلای فرهنگ حسینی توفیق می‌خواهد.
مسئول کاگروه استانی معاونت و شورای راهبردی فعالیت‌های بانوان کمیته فرهنگی – آموزشی اربعین در استان کرمانشاه با اشاره به برخی کمیته‌های زیرمجموعه ستاد اربعین گفت: با برنامه‌ریزی و تشکیل کمیته بانوان فرهنگی – آموزشی انتظار می‌رود تا در بخش فعالیت‌ها بهتر عمل شود.
وی با تشریح وظایف این کمیته اظهار کرد: کارگوه بانوان زیرمجموعه گروه فرهنگی – آموزشی ستاد اربعین است.
تیرانداز تصریح کرد: این ستاد موظف به برنامه‌ریزی لازم در سه مرحله قبل از اعزام، حین اعزام و بعد اعزام است و کمیته بانوان کارگروه فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین برنامه‌ریزی‌های لازم در این سه حوزه را تدوین می‌کند.
مسئول کاگروه استانی معاونت و شورای راهبردی فعالیت‌های بانوان کمیته فرهنگی – آموزشی اربعین در استان کرمانشاه در ادامه به تشریح برخی برنامه‌های کمیته بانوان از جمله تعامل مستمر با مسئول کمیته استانی و حضور منظم و مؤثر در جلسات فرهنگی و استانی با پیگیری مصوبات جلسات کمیته فرهنگی – استانی در امور محوله و تعامل با شورای بانوان کمیته فرهنگی مرکزی – اطلاع‌رسانی و برگزاری جلسات هم‌اندیشی علمی و تخصصی و ارائه گزارش فعالیت‌های مبلغه‌های اعزامی از استان به مسئولین مربوط پرداخت.
وی در پایان افزود: در جلسه پیش‌رو برخی از مشکلات سفر اربعین مطرح می‌شود و سعی بر هم‌اندیشی لازم در مسیر رفع مشکلات خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه اجتماعی تیرانداز جلسه ستاد اربعین کمیته بانوان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه جلسه کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان با موضوع حذف رشته‌های کم تقاضا در بنگاه‌های اقتصادی و معرفی رشته‌هایی که در بازار کار تقاضا دارند به ریاست استاندار کرمان و با حضور روسای دانشگاه‌ها و دیگر اعضای کارگروه در محل سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با تبریک ۱۲ اردیبهشت، قدرشناسی، احترام و حفظ حرمت جایگاه معلم را مورد تاکید قرار داد و در خصوص مجوز پذیرش دانشجو به صورت مجازی در دانشگاه شهید باهنر با همکاری مراکز آموزشی پیام‌نور گفت: لازم است یک قاعده کلی برای درخواست مجوز با مصوبه کارگروه تهیه شود که بعضی از دانشگاه‌های استان در رشته‌های خاص بنا به اقتضای جغرافیایی منطقه با پیام‌نور توافق کنند. 

وی در ادامه گفت: شهرستان بردسیر با راه‌اندازی مجدد فولاد مشیز نیازمند نیروی انسانی متخصص خواهد بود؛ بنابراین رشته‌های مورد نیاز معادن صنعتی باید در این منطقه تعریف شود و سرمایه‌گذاری آموزشی در این منطقه در آینده نه چندان دور موثر خواهد بود. 

استاندار کرمان بیان کرد: نیاز‌های منطقه شناسایی شود و نیاز‌ها با الزامات و تعداد نیروی کار مشخص مستند شود و به نوعی این کار تقویت آموزش برای اشتغال خواهد بود. 

در این نشست در خصوص پیوست اشتغال و مستندات مربوط به ابقای رشته‌های کارشناسی کم تقاضا در استان، درخواست مجوز پذیرش دانشجو در پردیس‌های دایر در دانشگاه باهنر کرمان، درخواست مجوز پذیرش دانشجو به صورت مجازی در دانشگاه شهید باهنر با همکاری مراکز آموزشی پیام‌نور در شهرستان‌های راور و بردسیر و درخواست‌های گشایش رشته‌های جدید میان رشته‌ای در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان بحث و گفتگو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد