Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده اننتظامی لرستان آخرین جزئیات سرقت از طلافروشی کوهدشت را تشریح کرد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

علی میراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: روز گذشته در حدود ساعت 4 عصر سرقتی مسلحانه به یکی از طلافروشی‌های کوهدشت می‌شود و در پی آن مقداری از طلاهای پشت ویترین مغازه به‌سرقت می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان طلای سرقت‌شده مشخص نیست و حتی طلافروش نیز از میزان آن خبر ندارد، افزود: در این سرقت مسلحانه به کسی آسیب وارد نشده‌است.

افزایش 31 درصدی کشفیات سرقت در ارومیهافزایش 25 درصدی کشفیات سرقت در کشورباند سرقت خودروهای خارجی در بوشهر متلاشی شد

جانشین فرمانده اننتظامی لرستان عنوان کرد: هم‌چنین سارقان برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اقدام به شلیک تیر هوایی کرده‌بودند و پس از سرقت متواری شدند، تلاش‌های نیروی انتظامی برای دستگیری سارقان ادامه دارد و تاکنون سرنخی از این ماجرا کشف نشده‌است.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد