Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه از رایگان شدن کار سنجش سلامت کلاس‌اولی‌های شهرستان‌های زلزله زده استان خبر داد.

فرزاد سهیلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مکاتباتی که با سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور داشتیم، از این پس کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در چهار شهرستان زلزله زده استان کرمانشاه شامل گیلانغرب، سرپلذهاب، ثلاث باباجانی و قصرشیرین رایگان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیلی با اشاره به صدور سه هزار تعرفه رایگان برای سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، افزود: همچنین کار سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی این چهار شهرستان نیز رایگان انجام خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: هزینه شرکت نوآموزان در طرح سنجش سلامت ۳۰ هزار تومان است که این مبلغ در پایگاه‌های سنجش و با استفاده از دستگاه‌های "پوز" از والدین اخذ می‌شود.

سهیلی در ادامه با اشاره به شروع کار پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان از پنجم تیرماه افزود: در استان کرمانشاه ۳۴ پایگاه سنجش سلامت فعال شده که ۲۲ پایگاه آن ثابت و مابقی سیار است.

وی با بیان اینکه تاکنون پایگاه‌های سنجش سلامت استان کار سنجش سلامت ۸۴۰۰ نوآموز را انجام داده‌اند، ادامه داد: پایگاه‌های سنجش سلامت تا پایان شهریور کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی و پیش دبستانی را عهده دار خواهند بود و در صورت نیاز نسبت به تمدید این زمان اقدام خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه با بیان اینکه دانش آموزان بدو ورود به دبستان از نظر بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، پیش بینی کرد: امسال حدود ۳۰ هزار کلاس اولی و پیش دبستانی در پایگاه‌های سنجش استان کرمانشاه مورد ارزیابی قرار بگیرند که ۲۵ هزار نفر از این نوآموزان کلاس اولی و پنج هزار نفر نوآموزان پیش دبستانی خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه سنجش سلامت نوآموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی