Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران پس از ۲ جلسه تمرینی تاکتیکی با ۲۲ بازیکن جوان لیگ برتری و مهرداد محمدی، هافبک تیم آوس پرتغال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی در تیم ملی امید می‌روند.

درحالی که پیش از این فدراسیون فوتبال از برگزاری این بازی با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی خبر داده بود، با توجه به اینکه نبرد تیم‌های ملی بزرگسالان و امید کشورمان حالتی تمرینی دارد، حضور تماشاگران در محل برگزاری این بازی منتفی شد و تنها اصحاب رسانه می‌توانند برای پوشش خبری آن در ورزشگاه آزادی حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی با توجه به تمرینی بودن این دیدار برنامه‌ای هم برای برگزاری نشست خبری مارک ویلموتس و فرهاد مجیدی پس از برگزاری بازی تدارک دیده نشده است.

کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال هم برنامه‌های ویژه‌ای مانند اجرای یک خواننده جوان، تقدیر از خادمان حرم امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در نظر گرفته بود که با توجه به بدون تماشاگر برگزار شدن بازی، اجرای این برنامه‌ها هم منتفی شد.

بیشتر بخوانید:

حضور ستاره تیم ملی در تمرین یوزها/ فرهاد مجیدی پا به توپ شد

عکس یادگاری بازیکنان و کادرفنی تیم ملی با جانباز پرسپولیسی/ تذکر هاشمیان و ویلموتس به ملی پوشان آرام

فوتبال درون تیمی یوز‌های جوان/ تذکر فرهاد مجیدی به بازیکنان

سلام فارسی ویلموتس به خبرنگاران/ حرکات تاکتیکی ملی پوشان زیرنظر مربی اسپانیایی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

 فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روز‌ها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

منبع: خبرآنلاین

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس