Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در این خصوص گفت: برای رشد متوازن و همه جانبه استان، توجه به مناطق کمتر برخوردار در توزیع بودجه معطوف شده و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های مغفول مانده البرز شناسایی و بهره برداری شوند، افزود: بر این اساس توجه به مناطق مستعد ولی محروم شهرستان‌های طالقان و اشتهارد در دستور برنامه‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی ادامه داد: باید زیرساخت‌های لازم در این ۲ شهرستان ایجاد شود به ویژه آنکه تقویت صنعت گردشگری طالقان با هدف ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان باید تسریع شود.
استاندار البرز عنوان کرد: امسال شهرستان‌های طالقان، ۶۰ درصد و اشتهارد ۴۷ درصد افزایش اعتبار نسبت به سال گذشته را تجربه کردند و این ۲ شهرستان به صورت پایلوت در محرومیت زدایی مورد توجه ویژه ای در توزیع اعتبارات قرار گرفتند.
شهبازی افزود: متعهدانه و متعصبانه تحقق وعده‌های دولت و نظام در البرز پیگیری می‌شود و این روزها پیگیری برای تسریع در تکمیل پروژه‌های مهم استان که مردم سال‌ها در انتظار تحققشان بودند با موج جدیدی از پیگیری و جلب توجه ملی همراه بوده که تخصیص حدود هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آزادراه‌های تهران-شمال و همت در محدوده البرز از جمله این امور است.
استاندار البرز، جذب ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه هشتگرد - طالقان از مهم‌ترین برنامه‌ها برشمرد و گفت: این اعتبار با حمایت مسئولان کشوری محقق شد.

۸۰۲۹/‏‬ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تخصیص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده چالوس

علی زندی‌فر در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده عوارضی و حدفاصل تونل ۱۷ تا شهرستانک و محدوده تونل البرز تا انتهای آزادراه وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز افزود: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت سنگین است.

وی تاکید کرد: با توجه به بارندگی در برخی محورها رانندگان و مسافران با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

کد خبر 6094813

دیگر خبرها

  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس