Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴ ماه به دولت فرصت داده شد تا تحقیقات موردنیاز برای اصلاح ساختار بودجه را انجام دهد؛ این فرصت تمام‌شده ولی متأسفانه دولت هنوز در الفبای مسئله است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص تصمیمات اتخاذشده در جلسه غیرعلنی دولت جهت تغییر ساختار بودجه، گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تغییر ساختار بودجه، مجلس در حال پیگیری این مسئله در ۴ محور است و در این قضیه بسیار جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه برای اداره کشور چاره‌ای جز تغییر ساختار بودجه نداریم، افزود: باید کمرها را بست و در این قضیه به‌صورت جدی ورود پیدا کرد.

اجماع مجلس و دولت برای تغییر ساختار بودجه

سلیمی گفت: تغییرات ساختاری باید به معنای واقعی کلمه تغییرات ساختاری باشد و نباید صرفاً با تغییرات جزئی به این مهم بسنده کرد و باید انقلابی را در نحوه بودجه‌ریزی کشور ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: مجلس و دولت کار را شروع کرده‌اند و خوشبختانه امروزه همه به این اجماع رسیده‌اند که این تغییرات باید صورت پذیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به پایان مهلت ۴ ماهه دولت برای اصلاح ساختار بودجه، تصریح کرد: ۴ ماه به دولت فرصت داده شد تا تحقیقات موردنیاز برای این کار را انجام دهد. در حال حاضر این فرصت تمام‌شده ولی متأسفانه دولت هنوز در الفبای مسئله است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه تامین مولد سالم و با کیفیت می‌تواند باعث تولید ایمن و پایدار شود، اظهار کرد: تامین خوارک خوب و مغذی برای آبزیان از اهمیت ویژه و خاصی در صنعت تکثیر و پرورش آبزیان به ویژه میگوی پرورشی برخوردار است.

 اولین جلسه کارگروه فنی و بهداشتی تکثیر و پرورش میگوی هرمزگان با حضور مدیرکل شیلات استان، نماینده دامپزشکی، مدیر عامل اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان‌ آبزیان، معاون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، معاون آبزی پروری شیلات، رئیس گروه میگو شیلات، رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان، رؤسای شیلات شهرستان‌ها و جمعی از فعالان تکثیر و پرورش میگوی استان شامگاه در سالن جلسات اداره کل شیلات برگزار شد.

مسعود بارانی -مدیرکل شیلات- پیگیری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فنی در مزارع و مراکز تکثیر میگو توسط بخش خصوصی، تغییر ساختار مزارع پرورش میگو، ایجاد هماهنگی بیشتر بین تولیدکنندگان و دستگاه‌های متولی در جهت رفع موانع تولید، بیمه لاروهای تولیدی و مراکز تکثیر میگو از اهم برنامه‌های شیلات استان برای سال زراعی پیش رو است.

وی تاکید کرد: تامین مولد سالم و با کیفیت علاوه رشد شاخص‌های کیفی و کمی می‌تواند محصولاتی اقتصادی و بهبینه‌تری را نیز فراهم سازد.

بارانی همچنین، نمونه‌برداری از آب ورودی مزارع پرورش میگو با همکاری دامپزشکی، برگزاری نشست علمی در جهت تغییر ساختار مزارع پرورش میگو توسط اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان استان، طرح تیپ الگویی برای مزارع ۲۰ هکتاری و تغییر ساختارمزارع تکثیرو پرورش میگو با همکاری نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و برگزاری جلسه با استانداری و سازمان جهاد کشاورزی را از اهم موضوعات مطرح شده در این نشست خواند.

به گزارش ایسنا، در این نشست حاضران درجلسه به بیان مسائل و چالش‌ها و همچنین ارائه راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • قالیباف: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • ضرب‌الاجل قالیباف برای دولت/ رئیس مجلس: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم