Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:43:53 GMT

چند خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی کردستان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۴۳۴

چند خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی کردستان

فرمانده انتظامی شهرستان قروه خبر از کشف هشت هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز (گازوئیل) در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان داد.

سرهنگ میثم گوهری در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: این میزان سوخت از ۲ تانکر حامل سوخت کشف و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کامیاران هم خبر از کشف ۲۹ رأس گوسفند قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سید علی صفری اظهار داشت: این تعداد دام از ۲ خودروی وانت سایپا کشف شد که ارزش آن بیش از ۷۲۵ میلیون ریال برآورد شده است.

وی یادآور شد: قاچاقچیان اعتراف کرده اند که قصد قاچاق این دام‌ها به یکی از کشورهای همسایه را داشته‌اند.

سرهنگ صفری همچنین خبر از کشف یک خودروی مسروقه داد و گفت: مأموران ایستگاه بازرسی میرجلیلی در جاده کامیاران به کرمانشاه به یک خودروی پژو پارس مشکوک می‌شوند که راننده توقف نمی‌کند.

وی اضافه کرد: در تعقیب و گریز سرنشینان خودرو متواری می‌شوند و پس از بررسی‌ها مشخص می‌شود این خودرو از یکی از استان‌های همجوار به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی دهگلان هم خبر از کشف ۳۷۲ قطعه پرنده زینتی و کمیاب به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان داد.

سرهنگ کامبیز رستم نیا اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی صلوات آباد - دهگلان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروی ۳۷۲ قطعه پرنده زینتی و کمیاب از نوع «مرغ مینا» کشف شد.

سرهنگ رستم نیا با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده‌اند، یادآور شد: کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند.

۶۱۰۸/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دهگلان کالای قاچاق قروه انتظامی کامیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز