Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام علی موحدی  گفت: روز گذشته آخرین جلسه دفاعیات 4 نفر از متهمان ارزی سیستان وبلوچستان برگزار شد که فردا نیز آخرین جلسه به منظور استماع دفاعیات 10 متهم باقیمانده برگزار خواهد شد و در صورت اخذ تمامی دفاعیات، ظرف یک هفته آتی احکام نهایی این افراد صادر و اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اجازه کسب شده از مقام معظم رهبری در برخورد با مفسدان اقتصادی، در صورتی که احکام صادر شده برای این افراد اعدام نباشد رای دادگاه به هیچ وجه قابل اعتراض نخواهد بود و این پرونده کلان اقتصادی که توسط سیستم های امنیتی و قضایی در سیستان وبلوچستان شناسایی و مفتوح شده است به زودی بسته می شود.

وی گفت : در این پرونده مجموعاً 85 میلیون یورو معادل 100 میلیون دلار دریافت تسهیلات به صورت متقلبانه و غیرقانونی ثبت شده است که یک نفر از این افراد 24 سند را جعل کرده و متهمان برای اخذ تسهیلات نیز به جای تحویل سند از چک و سفته استفاده می کردند.

دادستان زاهدان در توضیح شگرد این متهمان ارزی تاکید کرد: متهمان علیرغم عدم ارائه سند معتبر، در امضاء چک و سفته ها هم از امضاء دوم یا سوم خود استفاده کرده اند که عملاً امکان وصول این وجوه از آنها را غیرممکن می کند.

قاضی موحدی راد تصریح کرد: این متهمان با سوء استفاده از افراد بی اطلاع نسبت به دریافت تسهیلات اقدام می کردند و از آنجا که یک نفر از آنها ساکن سیستان وبلوچستان بوده است با اغفال و سوء استفاده از دو فرد روستایی در شهرستان زهک نام آنها را به عنوان مدیرعامل ثبت کرده و به نام این دو نفر بالغ بر 16 میلیون یورو تسهیلات اخذ کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان افزود: این متهمان به غیر از 85 میلیون یورو که اخذ کرده بودند درخواست 600 میلیون یورو تسهیلات دیگر نیز داده بودند که با پرداخت 350 میلیون یورو آن موافقت شده بود و عملاً با افشای این پرونده از غارتگری آنها جلوگیری شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب دادستان عمومی و انقلاب دلار مقام معظم رهبری یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی شقا اظهار کرد: زمین واحدهای ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

فرماندار چناران گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

وی گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

فرماندار چناران اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفت وگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران