Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز و در آخرین روز از ششمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز، در رشته دارت، رده سنی ۷ تا ۱۲ سال امیر حسین جباری از مرکز شبه خانواده مشیز قزوین اول شد و عادل محمدنژاد و علی اکبر ناظری به ترتیب از مرکز شبه خانواده مشیز قزوین و خیریه آشیانه علی به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز ابوالفضل امیراسماعیلی از مرکز شبه خانواده مشیز کرمان فاز ۲، محمد صالح نصیری از مرکز شبه خانواده مشیز گلباف فاز ۲ و امیرعباس زنگی آبادی از خیریه آشیانه علی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته دو و میدانی ماده ۲۰۰ متر سرعت و در رده سنی ۷ تا ۱۲ سال نیز امیرمهدی قلعه خانی از مرکز شبه خانواده گلباف فاز ۱ قهرمان شد و متین زنگی دارستانی از مرکز شبه خانواده مشیز کرمان فاز ۱ و پوریا پورشیخعلی از خیریه آشیانه علی دوم و سوم شدند.

در ماده ۴۰۰ متر رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز بهنام نیک نفس و حسین ایران نژاد هر دو از مرکز شبه خانواده مشیز کرمان فاز ۲ مقام‌های اول و دوم را بدست آوردند و حسین نورمحمدنژاد از مرکز شبه خانواده مشیز گلباف فاز ۲ سوم شد.

در رشته طناب کشی پسران در رده سنی ۷ تا ۱۲ سال مرکز شبه خانواده مشیز گلباف فاز ۱ و در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال مرکز شبه خانواده مشیز کرمان فاز ۲ قهرمان شدند.

 

در رشته طناب زنی رده سنی ۷ تا ۱۲ سال هم امیرحسین غمدار از مرکز شبه خانواده مشیز نرماشیر، سبحان پورابراهیمی و امیرپارسا خدابخش از مرکز شبه خانواده گلباف فاز ۱ و مرکز شبه خانواده مشیز قزوین بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز طا‌ها صادقی نژاد از مرکز شبه خانواده مشیز کرمان فاز ۲، مسعود سکنجی و مصطفی جلالی هر دو از مرکز شبه خانواده مشیز گلباف فاز ۲ عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ب

پایان رقابت های فرزندان مشیز در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد