Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی عقربه‌های ساعت از زمان برگزاری مسابقه فینال جام حذفی دورتر می‌شد و تصاویر تلویزیونی چهره برافروخته برخی مسئولان را نشان می‌داد پیامدهای گسترده برگزاری یک فینال پرحاشیه قابل پیش بینی بود. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اعلام رأی اتفاقات دیدار فینال جام حذفی فوتبال و محرومیت 2 و 5 ساله سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ بود که اختلافات فدراسیون و کمیته اخلاق بالا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال واکنش رسمى فدراسیون فوتبال به این حکم، اشاره به عدم صلاحیت کمیته اخلاق در رسیدگى به پرونده و حتى احتمال تغییر حکم در کمیته استیناف نشان داد که اختلافات جدى‌تر و به مراتب عمیق‌تر از موضوعات ساده و پیش پا افتاده است.

فدراسیون فوتبال در حمایت از یاران قدیمى با تاکید بر عدم صلاحیت کمیته اخلاق پرونده را به استیناف رجوع داد اما اظهارات اخیر صالحى رئیس کمیته استیناف نشان مى‌دهد که حتى اگر سفارشى براى تغییر پرونده صورت گرفته باشد این کمیته در حال بررسى دقیق و قانونى پرونده بدون توجه به فشارهاى بیرونى است.

وقتى صالحى اعلام مى‌کند در حال حاضر لیگ فاقد رئیس است یا اینکه اظهارات محکومان را در این خصوص مورد بررسى قرار مى‌دهد در واقع نشان مى‌دهد که صلاحیت کمیته اخلاق پذیرفته شده و حکم هم قانونى است. بر این اساس احتمال لغو حکم تقریبا منتفى شده و تنها ممکن است تخفیف‌هایى براى محکومان در نظر گرفته شود که البته شاید منجر به بازگشت فتاحى و بهاروند نشود.

در واقع اکنون کمیته استیناف به درگیری کمیته اخلاق و سایر ارکان فدراسیون وارد شده و باید دید در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد؛ موضوعی که با اظهار نظر رئیس این کمیته به نظر می‌رسد بیشتر به سود کمیته اخلاق باشد مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد.

با توجه به اظهارات رئیس کمیته استیناف سازمان لیگ برتر در حال حاضر رئیس ندارد، مسئول برگزارى ندارد و البته طبق اعلام وزارت ورزش در برخی شهرها استادیوم هم ندارد. تاریخ آغاز نوزدهمین دروه لیگ برتر هم مشخص نیست و به نظر مى‌رسد که لیگ و باشگاه‌ها در برزخ عجیبى گرفتار شده‌اند.

برگزاری جلسه کمیته استیناف درباره پرونده اعتراض بهاروند و فتاحی/ کفاشیان و ترابیان در انتظار دفاع

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد

 مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها