Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت که ۸۰ درصد از شاکله اصلی این تیم شناسایی شده است. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیروس پورموسوی درباره اردوی تیم فوتبال جوانان ایران به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: دو مرحله ابتدایی این اردو که از 20 تیر آغاز شده است، به استعدادیابی بازیکنان اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 50 بازیکن در این اردو حضور داشتند که باید بگویم نتایج کار بسیار امیدوارکننده بود. حداقل پنج شش بازیکن و استعداد خوب را شناسایی کردیم که به تیم اصلی ما اضافه می‌شوند و حتی تعدادی از آنها قطعاً می‌توانند در فهرست نهایی قرار بگیرند. از امروز بازیکنان اصلی و گروه سوم نفرات در اردو حاضر می‌شوند که در روزهای باقیمانده با تمرینات نفرات اصلی اردو را دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: کار استعدادیابی و شناسایی ما به طور کامل تمام شده است، چرا که در چند مرحله بازیکنان متعددی را دیدیم و در این اردو هم برای آخرین بار تلاش کردیم عملکرد تمامی نفرات باقیمانده را زیر نظر بگیریم. از این به بعد کار ما به ایجاد تمرکز و هماهنگی لازم در تیم اختصاص می‌یابد. فکر می کنم تا حدود 80 درصد از شاکله اصلی تیم را شناسایی کرده‌ایم و ممکن است اگر استعداد خاصی در طول مسابقات دیده شود، به صورت معدود باز هم در مراحل بعدی دعوت کنیم، اما امکان و زمان استعدادیابی مجدد را نداریم.

اردوی سه مرحله‌ای تیم جوانان با حضور 77 بازیکن

 

سرمربی تیم جوانان پیرامون برنامه‌های آتی تیم فوتبال جوانان تصریح کرد: اردوی بعدی ما در مرداد ماه برگزار می‌شود. همچنین هماهنگی‌های خوبی برای انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب داشته‌ایم و امیدواریم این برنامه‌ها را در مهلت باقیمانده به خوبی دنبال کنیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال جوانان سیداکبر پورموسوی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال جوانان سیداکبر پورموسوی تیم فوتبال جوانان سیداکبر پورموسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر کرج آغاز شده است تا زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی ادامه دهند.

این دوره از تمرینات تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095281

دیگر خبرها

  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید