Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا گروسی امروز  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم گفت: عملیاتی شدن برنامه های جوانان موضوعی است که همه به آن تاکید دارند و باید در این راستا برنامه ریزی کاربردی داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استان قم بیان داشت: در موضوع اوقات فراغت و فصل تابستان نباید کارها منجر به این شود که اواخر خرداد به فکر برنامه ریزی باشیم بلکه باید کارها بر اساس برنامه و دقت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موازی کاری در ادارات سم است گفت: نباید موازی کاری داشته باشیم، باید هماهنگی در کارها باشد و با یک بنر هم می شود امتیازهایی که مرکز از ما خواسته را گرفت اما نباید به فکر اینها باشیم و باید برای جوانان و برای رضای خداوند کار کنیم.

گروسی با اشاره به نگاه مثبت وزیر ورزش و جوانان به استان قم گفت: این نگاه قابل تقدیر است و طی برنامه ریزی های صورت گرفته حداقل هر دو ماه یکبار، یک رخداد بزرگ ورزشی برای جوانان قمی برنامه ریزی خواهد شد.

وی گفت: این امر برکات بسیاری به همراه دارد و همواره تاکید بر برنامه های همگانی و الگوسازی برای جوانان باید داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استان قم گفت: همه دستگاه ها موظف هستند تا نشاط را در جامعه فراهم کنند و باید کمک کرده تا با هم فکری و همکاری در این زمینه گام برداریم.

گروسی به فقر حرکتی در میان بانوان استان اشاره کرد و گفت: عمده هزینه های درمانی از فقر حرکتی است که خصوصا در بانوان قرار است، استان قم موقعیت خاصی دارد اما ظرفیت های ویژه ای هم دارد که باید بانوان از آن استفاده و این فقر را کنترل کنند.

وی همچنین به پرداخت تسهیلات بانکی به زوج های جوان اشاره کرد و گفت: انتظار است بانک ها نهایت همکاری را با جوانان کرده و روند پرداخت وام را تسهیل کنند.

گروسی در مورد اشتغال جوانان گفت: در این زمینه نیز باید برنامه عملیاتی با اداره کار تدوین شود و در مورد سند اوقات فراغت نیز نیاز است که بررسی بیشتری صورت گیرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم اشتغال جامعه قم وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا

کیومرث هاشمی به‌عنوان مهمان ویژه در دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب (شنبه هشتم اردیبهشت) در سفری کوتاه راهی بانکوک خواهد شد تا مهمان ویژه دیدار تیم ملی ایران برابر تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوش و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

گفتنی است دیدار فینال جام ملت‌های آسیا فردا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ بین ایران و تیم میزبان برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران ۱۲ قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 748416

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم