Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره‌های دانش‌افزایی اساتید دانشگاه تبریز به همت دفتر شورای هم‌اندیشی اساتید و نخبگان این دانشگاه آغاز شد و تا ۲۶ تیر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره‌های دانش افزایی استادان دانشگاه تبریز با حضور اساتید برجسته کشوری به همت دفتر شورای هم اندیشی استادان و نخبگان این دانشگاه آغاز شده و تا ۲۶ تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه تبریز با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در سال ۱۳۹۸ اقدام به برگزاری ۵ دوره دانش افزایی با محوریت گام دوم انقلاب در راستای معرفت افزایی اعضای هیئت علمی دانشگاه کرده است.

در همین راستا، با توجه به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، دوره‌های تبیینی این بیانیه با حضور حجت الاسلام رهدار، قربانی و توکلی و همچنین دوره اخلاق حرفه ای، توسط ملکی و دوره آسیب شناسی تعلیم و تربیت از سوی کریمی و دوره‌های فرهنگی با محوریت موضوع سبک زندگی ویژه استادان شرکت کننده در این دوره‌ها با حضور حبشی برگزار می‌شود.

این دوره‌ها با حضور ۱۵۰ نفر از اعضای هئیت علمی در دانشکده‌های مهندسی عمران، مهندسی برق و کامپیوتر، علوم ریاضی، اقتصاد و مدیریت و شیمی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

دوره‌های دانش افزایی و توانمندسازی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز، از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با محوریت روش و فنون تدریس و ضوابط و مقررات دانشگاهی در۳۰ تیرماه تا ۱ مرداد ماه (به مدت سه روز) در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: دوازدهمین مرحله استانی المپیاد دادرس (دانش آموز آماده در شرایط سخت) جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز از سراسر استان برگزار می‌شود.

ب️ه گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، رشید فریدپور درباره آغاز دوازدهمین مرحله استانی المپیاد دادرس (دانش آموز آماده در شرایط سخت) اظهار کرد: دوازدهمین مرحله استانی مسابقات آماده از فردا هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان شهرضا در مرکز آموزش‌های تخصصی استان اصفهان برگزار می‌شود.‌

️ وی افزود: این مسابقات در دو بخش مجزا ویژه دختران و پسران مقطع متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم) در هشت آیتم مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق و سوختگی و اسکان اضطراری برگزار خواهد شد.

️️ معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه آموزش‌های طرح ملی دادرس در کانون‌های دانش آموزی استان ارائه شده است، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۲۷ تیم منتخب از دختران در روز هفدهم اردیبهشت ماه و ۲۵ تیم منتخب از پسران در روز هجدهم اردیبهشت ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

️ فریدپور هدف از برگزاری این دوره مسابقات را ارتقای مهارت‌های امدادی دانش‌آموزان دانست و به انتخاب یک تیم در بخش جام بشردوستی با محور فعالیت‌های بشردوستانه و رویدادهای اخلاقی اشاره کرد.

کد خبر 751512

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد