Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@21:10:56 GMT

صدور حکم توقیف / واکنش عرب نسبت به بدهی پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۳۲۸۶

صدور حکم توقیف / واکنش عرب نسبت به بدهی پرسپولیس!

با شکایت یک طلبکار و با رای دادگاه نامه توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس صادر شده و قرار است تا چند روز آینده این لوگو به مزایده گذاشته شود.

به گزارش‌ ایمنا، با توجه به اینکه یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس با مراجعات متعددبه این باشگاه دنتوانست طلب خود را دریافت کند، حالا حکم توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس از سوی دادگاه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طلبکار که حدود 60 هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد، حتی حاضر شده بود به صورت اقساط این پول را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند، اما به جز پرداخت دو مبلغ 50 میلیون‌ تومانی دیگر پولی از سوی این باشگاه به این طلبکار داده نشد تا در نهایت این طلبکار دست به دامن دادگاه شود.

نامه دادگاه مبنی بر توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس به اداره ثبت شرکت‌ها داده شده و قرار است تا روزهای آینده لوگوی باشگاه پرسپولیس به مزایده گذاشته شود.

این درحالی است که وقتی این طلبکار به دفتر ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود، عرب به او گفته بود که هر کاری می‌خواهی انجام بده و اگر می‌خواهید لوگو را هم توقیف کنید تا هواداران بدانند ما چه شرایطی داریم!

قرار است تا روزهای آینده لوگوی باشگاه پرسپولیس به مزایده گذاشته شود.

خبرگزاری فار ادعا کرده است نامه دادگاه در این خصوص در اختیار این خبرگزاری  قرار دارد.

منبع: فارس

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایرج عرب بدهی پرسپولیس لوگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده ملزومات دارویی، گفت: طی سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • فیلم| واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • فیلم | واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو