Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@11:59:26 GMT

نگه‌داری سکه به‌صرفه است؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۳۳۰۲

نگه‌داری سکه به‌صرفه است؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمد کشتی‌آرای  در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری و علت کاهش قیمت‌ها در این بازار طی هفته‌های گذشته، اظهار داشت: قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در دو سه هفته اخیر رو به کاهش بوده است که البته عامل اصلی این کاهش قیمت‌ها، کاهش قیمت ارز و کاهش تقاضاست.

وی از کاهش میل خرید طلا و سکه در بازار همزمان با کاهش قیمت ارز و قیمت سکه خبر داد و گفت: این روزها سکه‌هایی وارد بازار می‌شوند که سال 96 در سیستم بانکی برای خرید آنها ثبت‌نام انجام شد و سال 97 به دست خریداران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در همین ارتباط با تأکید بر اینکه نگه‌داری سکه دیگر به‌صرفه نیست، تصریح کرد: عرضه مناسب سکه‌ها در بازار موجب شده تا سکه‌های پیش‌فروشی وارد چرخه بازار شوند و تقاضا برای خرید طلا و سکه کم شود.

کشتی‌آرای از تخلیه حباب سکه نیز خبر داد و افزود: حباب سکه که فروردین ماه امسال به 580 هزار تومان نیز رسیده بود هم‌اکنون به 220 هزار تومان کاهش یافته است.

وی ضمن تأکید بر اینکه حباب سکه به‌طور حتم در روزهای آینده باز هم تخلیه خواهد شد، گفت: قیمت سکه نسبت به دو سه هفته اخیر بیش از 300 هزار تومان کاهش داشته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز قیمت سکه سکه حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران