Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر نفت برای حمایت و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان به ویژه صنعت نفت و گاز قول مساعد داد.

‌به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری که کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دیدار کرد.

حسین کلانتری در این دیدار وضعیت و قابلیت‌های استان را تشریح کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه نفت، گاز و صنعت انرژی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسهیل در اجرای پروژه مجتمع گردشگری، تفریحی و رفاهی پارک جنگلی یاسوج شد و افزود: می‌طلبد این پروژه زودتر راه اندازی شود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود مشکلات کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران برطرف شود.

کلانتری خواستار تخصیص و تقویت اعتبارات پروژه‌های اجرایی استان از سوی وزارت نفت شد و تصریح کرد: بیش از ۲۵ درصد نفت و گاز کشور در این استان تولید می‌شود و با توجه به این ظرفیت خواستار نگاه ویژه به استان هستیم.

وی تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد و جذب سرمایه گذار یکی از راهکارها و اولویت‌های مهم در جهت توسعه همه جانبه این استان است.

زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار گفت: در خصوص مطالبات و پیشنهادات استاندار استان و در جهت تقویت و توسعه پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد دستورات لازم به زیر مجموعه این وزارت خانه صادر می‌شود.

وی همچنین برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان از جمله صنعت نفت و گاز قول داد و افزود: مجموعه وزارت نفت برای حمایت از پروژه‌ها و سرمایه گذاری در این استان اعلام همکاری و آمادگی می‌کند.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، کلانتری را در این دیدار همراهی کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمایت و سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد