Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا قوسی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان سرایان گفت: دولت برای ارائه غرامت بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت جبران خسارت ناشی از سیل مصوبات بسیار خوبی را تصویب کرده است.

وی ادامه داد: فرآیندهای لازم در خصوص تسریع پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای جبران خسارت ناشی از سیل در بخش کشاورزی صورت گرفته است و با تعامل و همکاری دنبال پرداخت کامل خسارت‌ها به کشاورزان خسارت دیده واقعی از سیل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی ابراز داشت: از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های که در شهرستان وجود دارد باید در راستای رونق تولید استفاده کنیم.

قوسی با بیان اینکه کشت محصولات آب بر باید به سمت و سوی گلخانه‌ای و محصور شدن پیش برود، عنوان کرد: تحقق این امر یکی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است که همت و تلاش همگی را طلب می‌نماید.

به گفته وی در این راستا تسهیلات بلندمدت با بهره هفت درصد بدون محدودیت ابلاغ شده و پیگیری‌های لازم در خصوص مجتمع گلخانه‌ای شهرستان سرایان با جدیت در دست اقدام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه استخرهای کشاورزی موقعیت مناسبی را برای پرورش آبزیان ایجاد کرده است و از این منابع باید استفاده بهینه کرد، افزود: در تأمین بچه ماهی رایزنی‌های لازم با شیلات انجام شده است تا به صورت رایگان در اختیار پرورش دهندگان قرار گیرد.

وی در خصوص اجرای سامانه‌های نوین هم این خبر خوش را به جامعه کشاورزان داد که هیچ گونه محدودیتی برای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری وجود ندارد و در زمینه اجرای آبیاری نوین تخصیص اعتبار منوط به استقبال کشاورزان و تلاش و همراهی مردم دارد.

کد خبر 4667324

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خراسان جنوبی آبیاری نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول امهال از محل بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

کد خبر 6087491

دیگر خبرها

  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند