Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@11:24:04 GMT

دیدار «امیرعبداللهیان» با وزیر خارجه سوریه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۳۵۰۶

دیدار «امیرعبداللهیان» با وزیر خارجه سوریه

حسین امیرعبداللهیان با وزیر خارجه سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان در امور بین‌الملل با ولید المعلم، وزیر خارجه سوریه دیدار و دو طرف در رابطه با روابط استراتژیک میان دو کشور و اهمیت گسترش و تداوم آن بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دو طرف در رابطه با آخرین تحولات منطقه و راه‌های مبارزه با چالش‌های مشترک از جمله تحریم‌های آمریکا علیه دو ملت ایران و سوریه که به منظور تحقق اهداف رژیم صهیونیستی است و نوعی تروریسم اقتصادی به شمار می‌رود، گفت‌وگو کردند.

وزیر خارجه سوریه در این دیدار ضمن تقدیر از ملت و دولت ایران در حمایت از سوریه در جنگ با تروریسم و دیگر مسائل گفت که پیروزهایی که در سوریه محقق شد هم برای سوریه است و هم برای هم پیمانان آن.

از سوی دیگر امیرعبداللهیان ضمن تبریک پیروزهای سیاسی و میدانی سوریه به ریاست بشار اسد گفت که روابط ایران و سوریه روابطی ریشه‌دار است و این دو کشور در یک صف قرار دارند و توطئه‌های دشمنان علیه این دو کشور تنها انسجام دو ملت برای دفاع از حقوق خود را بیشتر می‌کند.

بر اساس این گزارش در این دیدار فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه و دیگر مسئولان ایرانی و سوری حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، امیر عبداللهیان پیش از این با بشار اسد نیز دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسين اميرعبداللهيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردید، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای او از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان