Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:51:08 GMT

ماشین‌سازی به مصاف ۹۰ ارومیه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۳۵۷۹

ماشین‌سازی به مصاف ۹۰ ارومیه می‌رود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تیم ماشین‌سازی تبریز تمرینات خود در زمین باشگاه تراکتورسازی و زیر نظر رسول خطیبی برگزار می‌کند.

ماشین‌سازی در هفته گذشته دو دیدار دوستانه را برگزار کرد و سومین دیدار دوستانه‌اش نیز مقابل تیم دسته اولی ۹۰ ارومیه برگزار می‌شود. قرار است این دیدار فردا (سه‌شنبه) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خبر دیگر درباره ماشین‏‌سازی اینکه، دو بازیکن برزیلی که در تمرینات این تیم حضور دارند، امروز تکلیف‌شان مشخص خواهد شد.

در صورتی که رسول خطیبی این بازیکنان را از نظر فنی تایید کند، قرارداد آن‌ها ثبت می‌شود، اما در غیر این صورت آن‌ها به کشورشان برخواهند گشت. یکی از بازیکنان برزیلی دروازه‌بان و دیگری مدافع است.

 

انتهای پیام/ش

 

دیدار تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل تیم دسته اولی ۹۰ ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مجید رستگاری در تشریح این خبر گفت: در  این مرحله   ، نخست بخشی ازحقابه   از دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین رها سازی می شود  و در ادامه  از ذخایر پشت سد مخزنی کانی سیب رها سازی می شود.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست  ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و درمرحله بعدی    پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه     از طریق سامانه های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه  روانه می شود.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر   رهاسازی شده بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • دیدار احمدیان با همتایان چینی و برزیلی خود در سن پترزبورگ
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود