Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از ارومیه، یحیی بهاری مدیرعامل تیم فوتبال نود ارومیه در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نود در رقابت‌های لیگ دسته اول،گفت: هر آن احتمال سقوط به لیگ دسته سه وجود دارد، اگر امروز حکم فیفا ابلاغ شود، سه پنجره نقل و انتقالات نود بسته خواهد شد.

بهاری افزود: برای جلوگیری از سقوط تیم به لیگ دسته سه، دو چک سفید امضا به هیات فوتبال دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیاز کنونی تیم بالغ بر پنج میلیارد تومان ارزش دارد که با سقوط تیم به دسته پایین‌تر، ارزش آن به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: مسببان اصلی ناکامی تیم 90 ارومیه سبب عدم حضور این تیم در هفته اول مسابقات شدند و همین امر مهمترین دلیل نزول جایگاه این تیم به رده های پایین جدول شد، در صورتی که تنها 20 ساعت به آغاز مسابقات مانده بود این تیم به مسابقات راه یافت و 260 میلیون تومان برای درخشش نام ارومیه در جدول پرداخت شد.

بهاری گفت: تیم با امتیاز 13- مسابقات را شروع کرده و کلی طعنه و کنایه نثارش شده است با این وجود  توانست با وجود تمام مشکلات تیم آلومینیوم اراک را شکست دهد.

مدیرعامل تیم فوتبال نود ارومیه از عدم حمایت از این تیم ابراز گلایه کرد و افزود: اگر باشگاه ۹۰ احساس دین نمی‌کرد الان مشخص نبود این باشگاه چه سرنوشتی داشت.

مدیر باشگاه تیم فوتبال 90 ارومیه، اظهار داشت: سال گذشته به عنوان مهمان ناخوانده وارد لیگ اول فوتبال کشور شدیم، به همین خاطر برخی مشکلات و هجمه های زیادی به تیم نود وارد کردند.

بهاری در مورد سیاست کلان باشگاه نود ارومیه، بیان کرد: تیم ۹۰ ثابت کرد که باید نگاهی مثبت به فوتبال آذربایجان غربی داشت و این تیم هیچگونه گرایش سیاسی در بعد ورزش برای خود قائل نیست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه سقوط زنان در مسابقات شترسواری در عربستان! | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مصدوم شدن تعدادی از شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری زنان در عربستان در شبکه های اجتماعی این کشور پربازدید شده است. ویدئویی از این حادثه ببینید.

کد خبر 847404 منبع: مهر برچسب‌ها مسابقه حیوانات - حیات وحش خبر مهم عربستان حوادث جهان زنان

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • تصاویری از لحظه سقوط زنان در مسابقات شترسواری در عربستان! | ویدئو
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد