Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادم الشریعه باز هم به نتیجه تساوی رضایت داد.

طرفداری- سومین تساوی خادم الشریعه در مسابقات شطرنج بانوان شائوشین چین برابر حریف گرجستانی رقم خورد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، سارا خادم الشریعه، نماینده شطرنج ایران با ریتینگ 2481 در دور هفتم مسابقات شطرنج بانوان شائوشین چین برابر رقیبی از گرجستان با ریتینگ 2433  قرار گرفت و نتیجه به تساوی بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین تساوی خادم الشریعه در مسابقات چین است.  با این تساوی خادم الشریعه با 3.5 امتیاز در رده بیستم جدول رده بندی قرار گرفت. در حال حاضر استفانوای بلغاری که ریتینگ 2474 را در اختیار دارد با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. خادم الشریعه در دور هشتم مسابقات شطرنج بانوان شائوشین چین برابر تخیرجونوا از ازبکستان با ریتینگ 2422 قرار می گیرد.

در مسابقات آزاد بانوان شائوشین چین، 37 شطرنج باز از کشورهای ایران،چین، روسیه، بلغارستان، گرجستان، هند، مغولستان، اوکراین و ازبکستان به رقابت با یکدیگر می پردازند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر حسن‌زاده در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا یک گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشت تا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل قرقیزستان انتخاب شود.

حسن‌زاده که پس از پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان همراه با وحید شمسایی در نشست خبری حاضر شده بود، عنوان کرد: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او در مورد عملکردشان مقابل قرقیزستان گفت: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند؛ توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد، قاعدتا حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما در نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

حسن‌زاده ادامه داد: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم؛ خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد