Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نمایشگاه دستاورد‌های مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان کرمانشاه در محل فرهنگسرای کوثر واقع در کرمانشاه سی متری دوم، جنب پارک درخشان آماده بازدید عموم است.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : برپایی این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن مهارت‌ها و استعداد معلولان است و آثار هنری مددجویان در زمینه چرم دوزی، تابلوسازی، کاردستی، ساخت کیسه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. در معرض دید قرار گرفته است.

وی گفت : یکی از مراکزی که در زمینه حرفه آموزی مددجویان فعالیت دارد، مرکز علی ابن ابیطالب است که مددجویان با اشتغال و تولید محصول در آن امرار معاش می‌کنند و مرکز گلستان نیز دیگر مرکزی است که در زمینه اشتغال زایی و حرفه آموزی مددجویان فعالیت دارد.

رضوان مدنی افزود : کار تولیدی مددجویان در مراکز بسیار با ارزش و دارای کیفیتی مثال زدنی است و توانمندسازی مددجویان از جمله اولویت‌های کاری ما به شمار می‌رود که با ارائه آموزش‌های لازم می‌توان به این مهم دست پیدا کرد.

وی افزود : در راستای فروش و بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان نیز با انعقاد قرارداد‌هایی در تلاشیم بتوانیم گام‌های بلندی در این زمینه برداریم و همچنین اقدامات خوبی برای اشتغال زنان سرپرست خانوار صورت گرفته است .

 

 

انتهای پیام/د

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های مددجویان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از هشت میلیارد ریال فطریه توسط بهزیستی البرز از مراکز دولتی و غیر دولتی و مؤسسات خیریه، با نظارت و پیگیری ادارات بهزیستی در شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده و اولویت به اختصاص دادن فطریه به نیازمندان همان منطقه و محله بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان و در قالب پویش سراسری مثبت ماه و اجرای برنامه‌های افطاری با کمک خیران و نیکوکاران و مؤسسات خیریه مبلغ ۶ میلیارد ریال جذب نقدی و ۴۲ میلیارد ریال مشارکت غیر نقدی که در مجموع ۴۸ میلیارد ریال می‌شود، جمع آوری شد.

وی با تاکید بر اینکه فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود، عنوان کرد: مبالغ نقدی جمع آوری شده برای تأمین مایحتایج معلولان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی هزینه شده است.

محمدی فلاح در پایان ضمن قدردانی از همه مردم شریف استان البرز و نیکوکاران که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیازهای جامعه هدف گرفته‌اند، مطرح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیران استان هستیم.

کد خبر 6086841

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز