Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بهزیستی برای مهدها برنامه‌های مدون و تعریف شده داشته باشد.

‌به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی عصر دوشنبه طی دیدار با رئیس و امنای بهزیستی به مناسبت روز بهزیستی ضمن تقدیر از زحمات این سازمان جهت ایفای مسئولیت‌های تعریف شده، بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد عمده‌ای از مهدهای کودک زیر نظر این سازمان می‌باشد، باید برای کودکان برنامه‌ها و محتواهای معنوی و تعریف شده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان برای کودکان ما نقشه‌ها کشیده اند و لازم است جهت آشنایی کودکان با مبانی تربیتی و اخلاقی تلاش بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: با توجه به برخی از اتفاقات در برخی مهدها و مدارس و نگرانی برخی خانواده‌ها باید تمامی دلسوزان در این زمینه اقدامات مناسب داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با تشکر از خیرین، اطلاع رسانی مناسب و استفاده از فرصت‌های نماز جمعه را برای همکاری بیشتر مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهزيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری روز چهارشنبه در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: الگوی سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این دوران پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: استان سمنان می تواند با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری الگویی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مساله را می توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیات های اندیشه‌ورز محقق کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان