Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات در مناطق حاشیه نشین کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی در آیین جشن بزرگ 《دهه کرامت》که به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد با تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: در سال گذشته پیگیری های بسیاری از سوی این دفتر برای تجهیز کانون های مساجد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از سوی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی، شهرداری مادوان، نهاد کتابخانه های استان، نیروی انتظامی و ورزش و جوانان مبالغی در راستای تجهیز امکانات در بخش های مختلف مناطق حاشیه نشین تخصیص یافت.

وی با اشاره به جمع آوری یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان در این خصوص، بیان کرد: این مبالغ در زمینه های خرید تجهیزات برای حاشیه شهر، مدارس، اماکن ورزشی، اورژانس اجتماعی، کانون های فرهنگی هنری مساجد، کتابخانه ها و… هزینه شد.

میرمحمدی، جمعیت حاشیه‌نشین شهر یاسوج را ۷۷ هزارنفر برشمرد و گفت: روزانه این جمعیت در حال افزایش است ولی شاهد امکانات مطلوبی برای خدمات رسانی به مردم این منطقه نبودیم.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه بخش اعظمی از جامعه آماری این مناطق را کودکان، جوانان و نوجوانان تشکیل می دهد می طلبد امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی برای غنی سازی اوقات فراغت آنها پیش بینی شود.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: دفتر امور اجتماعی در همین راستا و با کمک تعدادی از دستگاه های اجرایی و فرهنگی فعال نسبت به خرید تجهیزات فرهنگی برای این منطقه اقدام کرد.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی مختلفی برای جمعیت این مناطق برگزار می شود، افزود: آموزش سبک زندگی، تحکیم بنیان خانواده، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مبارزه با اعتیاد، کارگاه های آموزش پیشگیری از طلاق و ….تا کنون در مناطق حاشیه نشین عملیاتی شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری‌کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت آموزش مهارت‌های زندگی به این افراد تاکید کرد و گفت: با همکاری فنی و حرفه ای دوره های آموزشی مهارتی مختلفی برای زنان سرپرست خانوار برگزار شد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به سلامت مناطق حاشیه نشین در اولویت کاری دولت قرار دارد، عنوان کرد: این مهم با مشارکت و همدلی مردم و سمن ها تحقق پیدا می کند.

گفتنی است در این آیین تجهیزات مناسب از جمله میزهای تنیس به کانون‌های مساجد حاشیه شهر مادوان اهدا شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اعتیاد خدمات رسانی به مردم زنان سبک زندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره وضعیت آسفالت‌ریزی معابر در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: برای سال جاری ظرفیت تولید آسفالت در شهرداری تهران ۲ میلیون تن خواهد بود اما فعلا برنامه‌ تامین و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن همانند سال ۱۴۰۲ را در نظر داریم.

او با اشاره به اینکه رکورد آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۲ شکسته شد و دیگر به دنبال رکورد زنی نیستیم، ادامه داد: توان تولید مدیریت شهری برای تامین و توزیع آسفالت به حد مطلوبی رسید و به دنبال توزیع عادلانه و با کیفیت آسفالت در مناطق ۲۲گانه و بزرگراه‌ها هستیم.

صداقتی با بیان اینکه برای فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی تامین ۷۵ هزار تن آسفالت را کرده‌ بودیم، افزود: خوشبختانه در فروردین ۳۷ درصد مازاد بر برنامه تامین و توزیع آسفالت صورت گرفت و ۱۰۳ هزار تن آسفالت تولید شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تامین و تولید آسفالت در فروردین ۱۴۰۲ نیز ۷۷ هزار تن بوده است و این نشان می‌دهد که آمار تولید آسفالت در سال جاری در همین ماه اول افزایش خوبی داشته است.

او با اشاره به اینکه برنامه تامین و توزیع آسفالت در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن بوده است، گفت: در نهایت تولید تجمیعی آسفالت در سال گذشته یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن بود که از برنامه هم عبور کردیم.

کد خبر 846343 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران آسفالت

دیگر خبرها

  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد