Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@10:16:00 GMT

ناکامی سه پرسپولیسی در ترکیب اصلی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۵۲۴۹

ناکامی سه پرسپولیسی در ترکیب اصلی تیم ملی

سه بازیکن دعوت شده از پرسپولیس به اردوی تیم ملی شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست نیاوردند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری، محمد نادری و مهدی شیری سه بازیکنی بودند که در اردوی جدید تیم ملی از سوی مارک ویلموتس دعوت شدند. در این میان محمد انصاری کاملا قابل پیش بینی بود که شانس حضور در ترکیب اصلی برابر تیم امید را با توجه به مصدومیتی که داشت و شرایط آماده سازی‌اش به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادری اما بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس و نمایش درخشان، در زمان تمدید قراردادش نیز مدعی شده بود که در این فصل تلاش خواهد کرد به شرایط حضور در ترکیب تیم ملی دست یابد. مهدی شیری نیز که علیرغم انتقادات ابتدای فصل در نهایت روزهای خوبی را در جمع دیگر بازیکنان پشت سر گذاشته بود، شانس حضور در اردو را به دست آورد.

 


با اعلام ترکیب تیم ملی مقابل تیم امید اما هر سه بازیکن پرسپولیسی حاضر در اردو، شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست نیاورده‌اند و از روی نیمکت شاهد تلاش دیگر بازیکنان خواهند بود و باید دید در جریان بازی فرصتی از سوی ویلموتس به دست خواهند آورد یا خیر.

محمد انصاری تیم ملی ایران مهدی شیری پرسپولیس تهران محمد نادری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد انصاری تیم ملی ایران مهدی شیری پرسپولیس تهران محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد

ایسنا/آذربایجان شرقی ترکیب تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی اعلام شد.

تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.

بر این اساس حمید مطهری، حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری را به میدان می‌فرستد.

به گزارش ایسنا، در نقطه مقابل، محمد ربیعی، پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا ،محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهردادرضایی و محمدحسین اسلامی‌ را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!