Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمسعود عظیمی با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها در بخش صنعت و معدن اظهار داشت: همه سعی و تلاش مسئولان استان در سال رونق تولید در راستای حل مشکلات صنعتکاران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد ادامه داد: مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی در خصوص مسائل نظام بانکی، امور مالیاتی، بیمه در دستور کار ستاد تسهیلات استان قرار گرفته است و رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم در چند ماه اخیر، با تعامل بین دستگاه های اجرایی و تشکل های بخش خصوصی و ارائه راهکارهایی که در جلسات مختلف بویژه مسائل اقتصاد مقاومتی داشتیم بخش عمده ای از مسائل را پیگیری و حل و فصل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی از ابتدای فعالیت دولت مورد توجه بوده و از نظرات ارزشمند این بخش استقبال شده است، افزود: در شرایط امروز و با توجه به نگرانی هایی که حوزه بین الملل وجود دارد قطعا بخش خصوصی می تواند نجات دهنده باشد و همه فعالیت ها با محوریت بخش خصوصی پیگیری و انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی دولیت نیز حمایت و تقویت بخش خصوصی است، عنوان کرد: باید بخش خصوصی را بیش از گذشته وارد میدان کرد و هیات های تجاری را جایگزین هیات های دولتی در سفرهای خارجی کنیم.

عظیمی با اشاره به اینکه قطعا رفع مشکلات ناشی از تهدیدها و تحریم ها و تصمیم های آمریکا رقم خواهد خورد، اظهار داشت: لازم است بخش خصوصی در بسیاری از کشورها حضور پیدا کند و با گفتگو با بخش خصوصی آن ها به دنبال رفع مشکلات و راهکارهای نوین باشند.

وی با بیان اینکه استان یزد با داشتن سه هزار و 260 واحد صنعتی در رتبه چهارم کشور و با داشتن بیش از 560 معدن در جایگاه دوم کشور است، گفت: توسعه استان از سوی بخش خصوصی و در زمینه های دانش بنیان با کمک جوانان خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش خصوصی یزد صنعت و اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست