Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار هداوند اظهارکرد: حدود ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه شب گذشته، حجت‌الاسلام احمد سالک - نماینده مردم اصفهان - برای ضبط برنامه تلویزیونی در دفتر یکی از شبکه‌های تلویزیونی حضور یافت و راننده وی نیز در خیابان دانشگاه، تقاطع خیابان لبافی‌نژاد منتظر اتمام ضبط برنامه بود تا پس از آن به همراه نماینده مردم اصفهان به دفتر کارش بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حدود ۱۵ دقیقه از توقف خودرو کنار خیابان گذشته و راننده داخل خودرو مشغول کار با تلفن‌همراه بود که یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین حدوداٌ ۱۷ تا ۱۸ ساله نزدیک این خودرو شدند و نفر ترک‌نشین ضمن پیاده شدن از موتورسیکلت ظاهراً به قصد سرقت نزدیک خودرو شد که راننده متوجه موضوع شد و به دنبال آنان دوید.

هداوند با بیان اینکه راننده حین حرکت به سمت سارقان، با مسلح کردن اسلحه یک تیر هوایی شلیک کرد، گفت: در نهایت حین قراردادن اسلحه داخل غلاف، با توجه به مسلح بودن اسلحه یک تیر شلیک شد و به پای راست راننده اصابت کرد که وی بر اثر این حادثه مجروح شد.

به گفته وی بلافاصله بعد از این حادثه و با تماس شهروندان با سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و اورژانس، عوامل انتظامی و امدادی در صحنه حاضر شدند همچنین فیلم مداربسته به‌طور کامل به ثبت جزئیات این حادثه پرداخته است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: تیم‌های پلیس پیشگیری و آگاهی در تلاش برای شناسایی و بازداشت متهمان این پرونده هستند.

۲۳۵۲۳۸

کد خبر 1280019

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیراندازی نیروی انتظامی ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا خودرو کارگردانان سینمای ایران باشگاه استقلال مجلس شورای اسلامی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ پارکینگ عمومی و خصوصی در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.
روح‌الله ابوطالبی افزود: در اطراف بازار تاریخی اصفهان ۳۸ نقطه ورودی اصلی و فرعی شناسایی و در ورودی آنها راه‌بند نصب شده است.
وی گفت: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، جلو خان میدان امام علی (ع) پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع)، حافظ و جارچی‌باشی است.

دیگر خبرها

  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان